Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen

forrás: Prím Online, 2014. március 27. 08:45

A gyereket védő “Teddy The Guardian”-t ítélték a legjobbnak a H13 CEE Women Startup Competition Demo Napján. A megmérettetésen 12 női startup vett részt.

A Józsefváros nemrég megnyílt vállalkozói inkubátorháza, a H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ által elindított verseny záróeseményén hazai és nemzetközi mezőnyből 12 női startup mutatta be ötleteit a befektetők, érdeklődők és az online nagyközönség előtt. 

 
A résztvevő csapatokat több mint 70 hazai, régiós és tengerentúli jelentkezőből választották ki. A 6 napos felkészítő időszak alatt előadási technikáikon és prezentációs készségeken kívül az üzleti modelljüket és elképzeléseiket is csiszolhatták a hazai és külföldi mentorok segítségével. 
 
 
A legjobbnak ítélt Teddy The Guardian egy plüss maci beépített orvosi és figyelő szenzorokkal, amelyek folyamatosan mérik a gyermek szívdobogását, testhőmérsékletét, oxigén ellátottságát és stressz szintjét. A rögzített értékeket wireless technológiával folyamatosan nyomonkövethető tábla vagy mobil készüléken.
 
 
A Samebug olyan közösségi hiba- és megoldás gyűjtemény építő rendszer, amivel a fejlesztők egymást segíthetik az előforduló programozási hibák javításában.
  
A Sizemapp a nőknek segít a helyes méretekkel rendelkező melltartó vásárlásban, mert jelenleg a nők 90%-a helytelen kosárméretet használ.
  
Az első három helyezett csapattal befektetési lehetőségekről a Tracktion Tribe képviseletében Károlyi Antal kezdett tárgyalásokat.
  
Az „Aquincum Technológiai Inkubátor” részéről Kamilla Szandrocha folytat további munkát a Samebug és Foglaljorvost.hu tulajdonosokkal. A Foglaljorvost.hu a páciensek alapján véleményezett magánorvosokhoz kínál időpontfoglaló rendszert.
  
Drew Gerber (Wasabi Publicity), David Trayford a Content2Connect részére további támogatást, illetve  Tacktion Tribe-al közösen a Homplex részére további tanácsadási, mentoring és piacra lépési segítséget kínál.
 
A Content2Connect e-book kiadványok forgalmazásával és terjesztésével foglalkozó startup, míg a Homplex az 3D lakberendező alkalmazásukkal és ehhez gyártott bútoraikkal az Ikea alternatívájaként létrejött kezdeményezés.
 
A H13 Diák -és Vállalkozásfejlesztési Központ díját, az 1 éves Vállalkozói Inkubációs Program csomagot a VirTailor nyerte, akik akár egy szalvétára skiccelt ruhaformából is kész terméket tudnak gyártani a megrendelőnek, az online rendszerük segítségével. A H13 féléves vállalkozói inkubációs csomagját józsefvárosi üzlethelyiségbérleti lehetőséggel pedig a KicsiCake nyerte a márkázható, kézműves süteményeikkel.
  
A versenyen senki sem távozott üres kézzel. Kiosztásra kerültek többek közt Funzine, Haszon Nők és The Pitch magazine megjelenési lehetőségek, Pioneers startup fesztivál jegyek, Antavo előfizetési csomagok, Dr. Linkedin képzések.
  
- A PIKKPACK-Shoes By YOU! – “csináld magad” cipőjével nagy sikert aratott, nem csak a női résztvevők körében.
 
- Paperspokes – a 3 hölgy fantasztikus egyedi tervezésű, felhasználókra szabott kerékpár kiegészítőket és kellékeket gyártanak. 
 
- MakeMeals – cseh csapata személyre szabott étkezési tanacsadó rendszerükkel nemcsak a súlyfelesleg szüntethető meg, de segítséget adhat a cukor-, liszt és egyéb érzékenységgel rendelkezők számára is. 
 
- ProgramDate – a virtuális ismerkedés helyett a kellemest a kellemessel összekötve szervez vacsora-, színház- és mozirandikat.
Kulcsszavak: start-up verseny nők Szenzor

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14