3D printing Days Budapesten
A Design Terminál 2014-ben második alkalommal rendezi meg a 3D nyomtatás és az ahhoz kapcsolódó technológiákat bemutató rendezvényét.
Budapest 3D printing Days célja, hogy a 3D nyomtatás különböző alkalmazási területeit és felhasználási lehetőségeit mutassa be az ipari felhasználástól, kereskedelmi- és otthoni alkalmazásig, miközben teret biztosít a régió fiatal innovációnak a bemutatkozásra. Az esemény alatt a gépek interaktív bemutatói és dizájnerek 3D nyomtatással készített tárgyainak kiállítása mellett szakmai beszélgetések, előadások és workshopok várják az érdeklődőket.
A rendezvény idén kiemelt figyelmet fordít a régióban a 3D nyomtatás területén innovatív terméket létrehozó startupokra. V4-es szervezőpartnerek segítségével felkutatjuk és Budapestre hozzuk a régió legérdekesebb innovációit a 3D nyomtatás területéről.
További részletek a kiállításról és a programokról: http://3d.designterminal.hu/hu/
Forrás: fesztikorkep.com / fotó: MTI
Kapcsolódó cikkek
- Esély az etikus kapitalizmusra
- Esély az etikus kapitalizmusra
- Epson androidos okosszemüveg a Droidcon Berlin konferencián
- Epson androidos okosszemüveg a Droidcon Berlin konferencián
- Media Hungary 2014: ezernél több médiaguru kutatta együtt a jövőt
- Media Hungary 2014: ezernél több médiaguru kutatta együtt a jövőt
- Díjazták az energiatudatosságot
- Díjazták az energiatudatosságot
- A Dell Solutions Tour ismét Budapestre érkezik
- A Dell Solutions Tour ismét Budapestre érkezik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.