Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
2013 végére már minden tizedik oldalletöltést mobileszközről – beleértve az okostelefonokat és táblagépeket – generáltak a magyarországi felhasználók. A felmérés szerint az idén januárban az internet-felhasználók 57 százaléka rendelkezett okostelefonnal, a penetráció pedig várhatóan 2015-re 67 százalékra nő.
Az okostelefon-tulajdonosok 29 százaléka új felhasználóként alig egy éve birtokolja készülékét, 43 százalék viszont már két éves tapasztalattal rendelkezik. A felhasználók mobil készülékeikről leggyakrabban keresőket, navigációs szolgáltatásokat használnak és közösségi oldalakat böngésznek. A legkevésbé népszerűek a fitnesz tartalmak, valamint a mobilos vásárlás. A kutatás szerint az okostelefon mellett a táblagépek népszerűsége is folyamatosan nő, használati körük pedig bővül.
Kép: engage365.org
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
- Sony Xperia T3: Tűnj ki a tömegből!
- Samsung Z - Tizen platformmal az Android ellen
- Megérkezett a HTC One mini 2
- Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
- A megbízható szállítás fontosabb a vaterázóknak, mint a gyorsaság
- A magyarok negyede vesz igénybe ingyenes online telefonos szolgáltatást
- Majdnem minden tízéves internetezik Németországban
- Lesifotón az iPhone 6
- A big data valamint a technológia hatása az üzletfejlesztésre és a fogyasztói marketingre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.