Napi három órát okostelefonoznak a fiatalok
Naponta átlagosan három órát töltenek okostelefonjaik használatával a fiatalok egy bonni kutatócsoport vizsgálata szerint. A telefont leginkább használó korosztályba, a 17-23 évesek közé tartozó ötszáz telefonhasználó aktivitását vizsgálták német kutatók.
Az eredményeket a kutatók egy saját fejlesztésű applikáció, a Menthal révén szerezték. Ennek letöltésével a felhasználók saját tevékenységeiket monitorozhatják. Néhány hónap alatt 150 ezren töltötték le és kezdték használni az alkalmazást. Közülük szúrópróbaszerűen, egyelőre nem reprezentatív módon választottak ki 500 használót.
Egy korábbi próbatanulmány viszonylag jobb eredményekre jutott: aszerint egy átlagos felhasználó minden 12. percben nyúl a telefonjához, így naponta 80 alkalommal aktivizálja a készüléket.
Markowetz szerint a legtöbbször a Facebookot és a Whattsapp nevű csevegőprogramot használták a kutatásban vizsgáltak.
Kapcsolódó cikkek
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- Megérkezett a Nokia X2
- Múzeumok Éjszakája: az internet a múzeumokban is új látogatói élményt ad
- LG: látásunkhoz és arcunkhoz idomuló elektronikai termékek
- Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
- Kínai okostelefonnal beépített kémprogramot is kapunk
- Uniós átlag alatt van az internetellátottság
- Gyerekektől tudnak igazán tanulni a számítógépező idősek
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.