Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését. A ReachMedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.
Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány stb. – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak. „Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – emelte ki a fejlesztés legfontosabb előnyét Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. A grafikus funkció 2014 júniusától a Maxima e-mail marketing szolgáltatás minden felhasználója számára díjmentesen elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Van élet a mobilon túl?
- Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
- A big data valamint a technológia hatása az üzletfejlesztésre és a fogyasztói marketingre
- Gyökeresen átalakul a televíziós médiapiac az Ericsson szerint
- Vállalati sörrel kampányol a Misys
- Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr
- Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
- Nyomtatott könyvsorozat készülne a Wikipédiából
- Marketing eszközök arzenálja
- A GE egy gyermek szemével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.