Korszerű automaták egyre több vasútállomáson
Modern, érintőképernyős jegyértékesítő automatákat telepített a MÁV-START a Keleti és a Déli pályaudvarra is. Segítségükkel gyorsan, kényelmesen lehet bármilyen menetjegyet, bérletet, valamint IC pót- és helyjegyet váltani. Az automatákkal az interneten rendelt vasúti jegyeket is kinyomtathatják az utasok.
A jegyvásárlási lehetőségek bővítése, valamint a sorban állás csökkentése érdekében a MÁV-START a múlt héten üzemelt be négy új automatát a Déli pályaudvaron, a Keleti pályaudvaron pedig a hónap elején bocsátottak az utasok rendelkezésére három készüléket. Utóbbi helyszínen a főcsarnokban kaptak helyet a jegyautomaták, így a vonattal utazóknak nem kell az aluljáró szintjére lépcsőzni a jegyváltáshoz.
Az új automatáknál készpénzzel és bankkártyával (akár PayPass kártyával érintésmentesen) is biztonságosan ki lehet fizetni a jegyeket, a nap huszonnégy órájában. Nemcsak vásárlásra szolgálnak az automaták, hanem az utasok tájékoztatására is: az állomás – vonatinfó rendszerből nyert valós idejű – induló és érkező vonatlistája, útvonaltervezés, valamint a kedvezmények igénybevételi feltételeinek részletes leírása is leolvasható a kijelzőről.
Legnagyobb forgalma a Kelenföldi jegyautomatáknak van jelenleg, a 6 automatából naponta átlagosan 800-an váltanak jegyet, a Nyugati pályaudvarra és a Kőbánya-Kispest állomásra kihelyezett készülékekből pedig naponta 400-an illetve 300-an vásárolnak. Várhatóan a most telepített berendezéseket is ilyen nagyságrendben fogják igénybe venni. Júliusban az 56 működő automatából hetente átlagosan 20-30 ezer jegyvásárlás történt.
Nyugati pályaudvar
Az elmúlt egy év során a Budapest–Cegléd–Szolnok és a Budapest–Újszász–Szolnok vasútvonal állomásain/megállóhelyein helyezett ki jegyértékesítő automatákat a vasúttársaság. A jövőben Budapest elővárosában, a megyeszékhelyeken, az InterCity-vonatok megállási helyein és a nagyobb forgalmú vasútállomásokon tervezi további automaták beüzemelését a MÁV-START. Köszönhetően a fejlesztésnek, javul az utasok jegyhez jutási lehetősége, illetve csökken a sorban állásra fordított idő. További előny, hogy a jegyvizsgálók hatékonyabban tudják ellenőrizni a menetjegyeket, így csökken a bliccelés mértéke, és a vasúttársaság számára költséghatékonyabbá válik maga az értékesítés is.
Kapcsolódó cikkek
- A Nokia új rendszere növeli a vonatok biztonságát és sebességét
- Még több vonaton lesz ingyenes Wifi
- Mobil készüléken is felmutatható a menetjegy a Volánbuszokon
- Női hang és LED kijelzők a Keletiben
- MÁV: a vasúti kocsik után az állomásokon is ingyenes internet
- Új funkciók a MÁV jegykiadó automatákon
- Labdarúgó NB I - Már online is lehet jegyet vásárolni
- Átadták a MÁV új IT-helpdeskjét Budapesten
- Grafikai ötletpályázatot hirdetett a MÁV
- A MÁV fejleszti utastájékoztató rendszereit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.