5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté

MTI Sajtóadatbank, 2014. augusztus 28. 15:45

Elindult a Ki Mit Tube, Magyarország első Youtube-on zajló tehetségkutatója. A kimittube.hu oldalon bárki, szinte bármilyen produkcióval jelentkezhet, hogy az internet új idoljává válhasson.

Az első generációs YouTube-sztárok már kivívták maguknak a tekintélyt, a milliós nézettségeket és a hírnevet. Sokan pontosan úgy, a semmiből kezdték, mint azok a második generációs hősök, akiket most a Ki Mit Tube keres. Ők formálják majd a jövő ízlését. Amíg gyűlnek a produkciók, lássuk, kik a magyar YouTube eddigi legnagyobb úttörői.

Fluor Tomi

Fluor Tomi ma nem lehetne a Ki Mit Tube zsűritagja, sőt talán az ország sem ismerné, ha nincs a YouTube. Ezt Tomi is így gondolja: „Az internetről jöttem, ez nem kérdéses. Amikor a Mizu nézőinek száma a YouTube-on felkúszott hárommillióra, a média sem tudta megkerülni a dalt. Manapság már pusztán a YouTube használatával hatalmas közönséghez szólhat az ember” – mondta a zsűritag, aki most éppen az új nemzedék videóit értékeli. Fluor Tomi csatornája.

Szirmai Gergely

Szirmai Gergely ma az ország egyik legsikeresebb YouTube-sztárja, csatornáját egy nagyvárosnyi feliratkozó követi. A Hollywood Hírügynökség népszerűségére jellemző, hogy Gergelynek a Twilightról szóló videóját többen nézték meg, mint ahányan idehaza elmentek rá a mozikban. "A Youtube-on ott dől el a sikered, hogy apait, anyait odavágsz-e a kamerának és a közönségednek, vagy sem. Nincs cenzúra, nincs megkötés, nincs gát. Csak te vagy meg ők” – mondta Gergő.

Boggie

Csemer Boglárka gyermekkora óta énekel, és hosszú ideje aktív tagja a hazai zenei életnek, igazán ismertté azonban a Parfüm című klip megjelenése után vált. Ehhez persze arra is szükség volt, hogy népszerű külföldi blogok is felkapják az ötletes YouTube-videót, ezt követően azonban a dalait Boggie néven jegyző énekesnőből egy csapásra "az éneklő magyar lány" lett. Számára a hazai siker után a nemzetközi már csak egy karnyújtásnyira van.

Pamkutya

Számuk egymillió nézőt vonzott. Majka Belehalok című slágerének paródiája eddig 5,8 milliós nézettséget hozott, de a többi videója is csillagászati számokat produkál. Az első kisfilmekben még csak a kutya, Pamkutya szerepelt, aztán a rejtőzködő alkotók, „Béla” és „Pista” is megjelentek minikamerájuk felvételein, valódi identitásukat azonban sohasem fedték fel. Mindez nem izgatja rajongóikat, akik követelik az újabb videókat.

Follow Anna

Világszinten népszerűek a szépségápolással foglalkozó tinilányok csatornái, közülük Follow Anna az egyik legismertebb magyar vlogger. Nem árul zsákbamacskát, magát adja videóiban, őszintén oszt tanácsokat másoknak, ha frizuráról, sminkről vagy bármilyen hasznos DIY (Do It Yourself) ötletről van szó. Több tízezer feliratkozója hallgat rá és követi tippjeit, trükkjeit.

A Ki Mit Tube-on kiderül, kik lesznek a jövő YouTube-sztárjai. A világ legnagyobb színpadára állva most bárki bizonyíthatja, mire képes. A vetélkedő szeptember 21-én, a YouTube-on élőben közvetített gálaműsorral ér véget. A produkciókat és a bemutatkozó videókat szeptember 13-áig lehet feltölteni az oldalra.

 

hirado.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14