Évadnyitó rendezvény: az Oracle e-business megoldásai
Kovács Attila, 2000. szeptember 6. 12:24
Több mint kétszázan mentek el az Oracle Hungary szeptember 6-i budapesti évadnyitó marketingrendezvényére, amelyen a cég szakemberei a legfontosabb Oracle e-business megoldásokat tekintették át.
A margitszigeti Hotel Thermál négy konferenciaterme adott otthont a négy párhuzamosan lebonyolított szekciónak. A cégszemléletű szekciók témái a következők voltak: ügyfélközpontú vállalatirányítás (itt újdonság volt, hogy CRM-ben mutatták be az adatbányászati alkalmazásokat), Oracle internetes beszerzés, az e-business alapját képező Oracle iPlatform bemutatása, üzleti portálok építése (először most mutatták be az Oracle Portal 3.0 verzióját).
A mostani félnapos szemináriumot nemsokára tizenkét ingyenes, a konkrét megoldásokra és termékekre vonatkozó technológiai szeminárium követi az ősz folyamán (a témákra és időpontokra vonatkozó információt lásd a www.oracle.hu/seminar webcímen).
Kapcsolódó cikkek
- Kevéssé hatékony szolgáltatások veszélyeztetik az ügyfélkapcsolatokat
- Oracle Junior képzés elhelyezkedési lehetőséggel
- Java-fejlesztőeszközök az Oracle-től
- Már pályázhatnak a diákok a nemzetközi weboldalépítő versenyre
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon