CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is
A vállalati kontrolling riportokat és üzleti analitikákat egységes online portálfelületen megjelenítő CRS Portál a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően újabb, előremutató adatelemzési és adatkezelési képességekkel bővült, mindezt a lehető legegyszerűbb megoldások alkalmazásával. A nagymennyiségű adat online elemzésében a Pivot adatelemzési modul, a tervezésben pedig a „What if?” elemző és tervező modul nyújt segítséget.
A „What if” tervezési és elemzési eszköz a „Mi van, ha?” típusú kérdésekre ad választ. Az eszköz segítségével egy adott probléma megvizsgálására egymástól eltérő forgatókönyvek, elemzési esetek állíthatók fel a CRS Portálban. Ezek végeredményeit összehasonlítva kap képet a felhasználó arról, hogy a kiindulási adat(ok)ból felépített szcenáriók közül melyik közelíti meg legjobban - vagy egyáltalán nem - az elvárt eredményt. Az elkészült elemzések eredményei „fogd és vidd” módszerrel egy grafikonra helyezhetők, és a megjelenített értékek vizuális formában is elemezhetők. Az elemzést nagyban elősegítik az előre beépített elemző függvények, amelyekből egy időben akár több is megjeleníthető a grafikonon.
Az elemzési irány kétféle lehet: Az első esetben egy végeredmény meghatározása érdekében a meglévő alapadatokat felhasználva építhető fel egy hierarchikus feltételrendszer, míg a második esetben a végeredmény ismeretében állítható fel egy olyan láncolat, amely az eredmény felosztására (szétosztására) irányul.
„A CRS Portál megalkotásakor elsődleges prioritásunk az volt, hogy az adott problémára a lehető legegyszerűbb megoldást nyújtsuk annak érdekében, hogy egy valóban könnyen és hatékonyan használható analitikai és riporting eszközt biztosítsunk felhasználóink számára. A Portál legújabb fejlesztéseiben is ez a szemléletmód tükröződik, és ennek szellemében folytatjuk tovább munkánkat, amelynek következő állomása egy mobileszközökön is elérhető CRS Portál applikáció lesz, várhatóan az idei év végén” – mondta Vámosi Tamás, a CRS Portált fejlesztő Avensoft Kft. Tulajdonosa.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes alkalmazás segíti a választást
- Elindult a BKK utazástervező weboldala
- Ma az internetlassítás ellen tiltakozunk
- Ingyen nézhető a weben Plácido Domingo koncertje
- A szolgáltató központokra fókuszál az új szakmai közösségi oldal
- A magyar kommunista vezetőket bemutató online kiadvány jelent meg
- Videótolmács-szolgáltatás indult nagyothallóknak
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- A Michael J. Fox Foundation és az Intel viselhető eszközökkel küzd a Parkinson-kórral
- Meteoterrorizmussal vádolják olasz szállodák az időjós honlapokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.