Az LG rekordot döntött a kültéri reklámozásban
Minden idők eddigi legnagyobb reklámtábláját alkotta meg a dél-koreai vállalat, és helyezte el Szaúd-Arábiában. A nem mindennapi méretű hirdetőtáblán a legújabb csúcsmobilt, a G3-at reklámozzák.
Az LG hisz a reklám erejében, minden lehetséges csatornát kihasználnak termékeik népszerűsítésére. A zászlóshajó G3 csúcskészülék reklámozására egy nem mindennapi megoldást választottak Szaúd-Arábiában.Rijádban helyeztek el egy G3 promóciós óriásplakátot, mely nem mindennapi méretekkel büszkélkedhet.
Ezzel a megoldással a vállalatnak sikerült rekordot döntenie, ami azt jelenti, hogy a gigantikus méretű billboard hirdetéssel a vállalat bekerült a Guinness Rekordok Könyvébe.
A hatalmas hirdetés a King Khalid Nemzetközi Repülőtér mellett található, méreteit tekintve pedig közel negyed kilométer hosszú, tizenkét méter magas. Súlya sem kevés, hiszen nagyjából 1800 tonnát nyom.
Az LG bízik abban, hogy ezzel tovább tudják növelni a G3 sikerét, hiszen évente nagyjából 20 millió ember utazik át a repülőtéren. Éves szinten 25 millió dolláros többletbevételt várnak, bár feltehetően maga a Giunness-rekord is sokat nyom majd a latba.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
- AZ LG számos innovációval várja a látogatókat az IFA-n
- Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?
- Új LG OLED TV Swarovski kristályokkal
- LG L Fino és L Bello – új telefonok a középkategóriában
- Alsóbb kategóriás LG készülékeken is landol a G3 kezelőfelülete
- Játék az LG G3 QuickCircle tokjához
- Megérkezett az LG G3
- Reklámringben az online média és a tévé
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.