Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
Az Opel e-mail alapú lead generálásának hatékonyabbá tételére kapott megbízást a CRANE a márka szlovén piacán. Az ügynökség feladata a kreatív, azon belül is elsősorban a vizuális megjelenítés áthangolása az eredményesség növelése érdekében.
„A közös munkának köszönhetően nemcsak markánsan növeltük potenciális ügyfélbázisunkat és az ügyfélprofilok mélységét, de a CRANE által kidolgozott javaslatokat a gyakorlatba ültetve az e-mail alapú kommunikáció eredményessége is jelentősen javult” – mondta az Opel regionális marketing vezetője, Bakai Gergely.
A CRM területen évek óta sikeres együttműködést az Opel meghosszabbította, illetve kiterjesztette, ennek keretében üzemelteti az ügynökség az általa készített CRM rendszert, valamint biztosít kommunikációs szolgáltatást és tanácsadást 14 európai országban. „Eredeti megbízásunk az egymástól akár jelentősen különböző országokban is hatékonyan működő CRM rendszer kialakítása volt. Ezt követően annak üzemeltetése, valamint a stratégiai és kommunikációs tanácsadás, tudásmenedzsment lett a feladatunk” – mondta Bodnár József, a CRANE ügyvezető igazgatója.
Az együttműködés során az eredeti, újautó-eladás fókusz mellett a flotta, a haszongépjárművek és az after sales területe is kiemelt szerepet kap. A CRANE biztosítja továbbá a viszonteladók ösztönzési rendszeréhez, illetve a márkakereskedők integrált eDM kampányaihoz a technikai és szolgáltatási hátteret.
Kapcsolódó cikkek
- SAP bevezetés a Hungaropharmánál
- Microsoft Dynamics CRM Online
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.