Idén is díjazzák a legjobb céges honlapokat
Logikus, felhasználóbarát felépítés, funkcionalitás, könnyű kezelhetőség, hasznos tartalom – többek között ezek azok az ismérvek, amelyek a jó honlapot jellemzik. A Budapest Bank harmadszor hirdeti meg az „Üzleti siker honlappal”-díjat kisvállalkozók számára. A pályázat célja, hogy elismerje a legjobb céges weboldalakat és a jó gyakorlatok megosztásával hozzájáruljon más vállalkozások sikereihez is. A korábbi évekhez hasonlóan ebben az évben is elismert szakemberekből álló zsűri értékeli a pályázatokat, de lesz közönségszavazás is, sőt idén először a legjobb weboldallal rendelkező női vállalkozó is különdíjat kap.
Miről ismerszik meg a jó honlap?
A vonzó, ízléses, a kínált szolgáltatáshoz vagy termékhez illeszkedő külső az első belépő, mivel a felhasználó ez alapján szerzi az első benyomásait. Fontos az is, hogy egyszerű legyen eligazodni a weboldalon, hiszen a legtöbben alig néhány percet szánnak egy-egy oldal áttekintésére, és ha a vevő nem találja meg kellőképpen gyorsan azt, amit keres, már tovább is kattintott a következő oldalra.
Nem mindegy az sem, mennyire könnyű rálelni a honlapunkra: például, hogy hányadik helyen jelenünk meg a keresőoldalakon, vagy hogy jelen vagyunk-e a közösségi médiában. Ha pedig már megtaláltak bennünket, érdemes a vevőinket folyamatosan frissülő, hasznos tartalommal ellátni annak érdekében, hogy időről-időre visszatérjenek hozzánk.
Az értékesítést ezen kívül nagyban növelhetik a weboldalon alkalmazott technikai megoldások – így például a webáruház vagy az internetes fizetés lehetősége is.
Idén is elismerik a legjobbakat
A Budapest Bank „Üzleti siker honlappal”-díjára idén harmadik alkalommal jelentkezhetnek a kisvállalkozások, a legjobbak kiválasztása során pedig többek között a fenti szempontokat mérlegeli majd a szakmai zsűri, amelynek tagjai Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, Krisán László, a KAVOSZ vezérigazgatója, Porst Réka, a Meska.hu társalapítója, Koleszár Péter, a Honlap.hu vezető tanácsadója, Kékesi Zsuzsa, a HVG Online divízióvezetője és Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője.
„A Budapest Bank a pénzügyi szolgáltatásokon túl igyekszik olyan eszközöket nyújtani a kisvállalkozások számára, amelyek hatékonyan hozzájárulnak üzletük élénkítéséhez, különösen azokon a területeken, ahol nem rendelkeznek akkora anyagi illetve szakértői kapacitással, mint nagyobb versenytársaik. Hiszünk abban, hogy a megfelelően felépített weboldal kitörési pontot jelenthet egy vállalkozás életében, éppen ezért számos ehhez kapcsolódó szolgáltatást – például honlapkészítést, webáruházat, logisztikai csomagot – kínálunk ügyfeleink számára. Az „Üzleti siker honlappal”-díj évről-évre kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a jó gyakorlatok megosztásával inspirációt adjunk más cégek számára is” - mondja Erdei Zsuzsa, a bank mikroüzletág-vezetője.
A legsikeresebb üzleti honlapok gazdái idén három kategóriában vehetik át a díjat. A fődíj és a női különdíj nyertesét a zsűri választja ki, a harmadik díjazottról pedig a Budapest Bank honlapján novemberben megrendezett közönségszavazás dönt majd. A három kategória győzteseinek nyereménye egy-egy Apple iPad Air táblagép. Ezen kívül a Honlap.hu webfejlesztő cég 100 000 forint értékű szakmai tanácsadást ajánl fel az általa kiválasztott résztvevőnek, a díj médiapartnere, a HVG Kiadó pedig két általa kiválasztott pályázónak egy éves HVG előfizetést, valamint könyvcsomagot nyújt majd át a decemberi ünnepélyes díjátadón.
Az „Üzleti siker honlappal”-díjra 2014. november 7. (hétfő) éjfélig lehet pályázni. A részvétel részletes feltételei a www.budapestbank.hu/honlapdij oldalon olvashatók, és a nevezési felület is innen érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Európa legjobbja a magyar informatikus csapat
- Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
- Frekvenciapályázat: új belépő a mobilpiacon
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
- Ismét indul a Nikon Photo Contest verseny
- Európai infokommunikációs ötletverseny indult
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Magyar versenyző is továbbjutott az Electrolux Design Lab elődöntőjébe
- Indul a Big Blog Exchange
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.