eMAG Black Friday – számos rekord egy napon
Idén először rendezte meg Magyarországon a Black Fridayt az eMAG webáruház, mellyel rögtön több rekordot is megdöntött. Több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalt, ahol 95 000 terméket vásároltak, ami példátlan a magyar online kereskedelem történetében.
A Black Friday vásárlások összesített értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összege pedig közel 550 millió forintra tehető. Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere bízik abban, hogy az esemény Magyarországon is hagyománnyá válik.
Előretörés a mobiltelefonos vásárlásokban
Az okostelefonok és táblagépek terjedésével érhető módon a mobilplatformokra is különös figyelmet fordít az eMAG. Az elemzett adatok szerint a Black Friday napján 350 000 látogatás történt valamilyen mobileszközön keresztül, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett.
A gyermekeknek szánt termékek voltak a legnépszerűbbek
A felhasználók különböző kategóriában vásárolhattak. A legnépszerűbbek közé tartoztak a háztartási kisgépek, amelyekből 12 000 darabot adtak el, illetve a könyvek, amelyekből 8 500 példányt értékesítettek. A legkeresettebbek mégis a játékok és a babafelszerelési cikkek voltak, amelyekből 15 000 darab kelt el, illetve természetesen a mobiltelefonok és a tabletek, amelyekből 12 000 darab talált gazdára.
Az esemény folyamán a legnagyobb értékű rendelés 999 900 forint értékű volt, egy Sharp LED, Full HD, 3D, 203 hüvelykes Smart TV-t, melyet 1 299 900 forintról szállítottak le.
Az online kereskedő partnereinek is megvolt az oka az ünneplésre, hiszen az eMAG.hu Marketplace felületén keresztül több mint 25 000 terméket értékesítettek ezen a napon. Több mint 40 partner vett részt az eseményen különböző termékkategóriákban, és kapott megrendeléseket az eMAG vásárlóitól.
Az esemény kezdetekor több mint 60 000 felhasználó volt jelen egyidejűleg az oldalon. Az extrém terhelés ellenére az eMAG.hu minden percben elérhető volt, így a felhasználók fennakadás nélkül válogathattak és rendelhettek az oldalon. A termékek kiszállítását már pénteken megkezdte az eMAG, és minden órában elhagyja egy teherautó raktárukat. Az online kereskedő ígéretéhez hűen minden megrendelést időben ki fog szállítani.
Kapcsolódó cikkek
- A Black Fridayen kelendőbb volt az Xbox One riválisánál
- Black Friday az eMAG.hu-n: délig 50 ezer eladott termék!
- Black Friday – ma ingyen lehet parkolni az országban
- Black Friday az eMagnál
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Rekorddal zárta a negyedévet a Lenovo
- A női nem vásárlási szokásai az eMagon
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
- Történelmi látogatószám a Szigeten
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.