Három új Xerox-megoldás a papírmentes irodáért
Napjainkban a vállalati hatékonyság fokozása egyre inkább kiterjed a dokumentumkezelés területére is, ahol a legfőbb hangsúly ma már a nyomtatási mennyiségek csökkentésén van. A Xerox rég felismerte, hogy a digitalizáció irányába tolódnak el a felhasználói szokások. Ennek megfelelően a „nyomtass kevesebbet” elvet követve 2015-ben három új megoldást vezet be a piacra annak érdekében, hogy a vállalatok minél termelékenyebbek, mobilabbak és ezzel együtt sikeresebbek legyenek.
A Xerox Digital Alternatives alkalmazás egyszerű asztali és mobil technológia, amely automatizálja egy – egy szervezeten belül a papíralapú dokumentumkezelési folyamatokat. A felhasználók egy kezelőfelületet használva tudnak bejelentkezni, jegyzeteket készíteni, megosztani, menteni és dokumentumokat olvasni. Azaz egyáltalán nincs szükség arra, hogy a dokumentumokat kinyomtassák, vagy azokat különböző programokba konvertálják a további felhasználás érdekében.
Xerox Digital Alternatives biztonságosan telepíthető Windows környezetben és iPad-ekre egyaránt. Ugyanakkor ezzel a megoldással a legtöbb mobileszközre automatikusan szinkronizálhatóak a dokumentumok. Másrészt valós-idejű kimutatások készítésére is alkalmas, amelyeknek köszönhetően a vezetők azonnali tájékoztatást kaphatnak arról, hogyan menedzselhetik hatékonyan a vállalati dokumentumkezelést úgy, hogy mindinkább digitalizálják a papíralapú munkafolyamatokat.
A marketing brosúrák, a termékismertetők mind a mai napig az egyik legfontosabb vállalati információs dokumentumok. Viszont egyre jobban növekszik az igény felhasználói oldalról arra, hogy ezeket elektronikus formában is meg lehessen osztani. A közös dokumentum feldolgozást biztosító Xerox ePublishing igénybevételével mindkét formátumban elérhetőek a vállalati anyagok. A szolgáltatás éppúgy biztosít digitális kimentet, mint nyomtatott verziót. A megoldás révén a dokumentumok olvashatóak okostelefonon, tableten, eReaderen és személyi számítógépen is. Printelt formában PDF-ben teszi hozzáférhetővé a dokumentumokat, amelyek HTML5 kompatibilisek, ezáltal linkekkel és egyéb rich media hivatkozásokkal is kiegészíthetőek.
A Xerox ePublishing szintén alkalmas arra, hogy a beépített elemző funkciói révén naprakész kimutatásokat készítsen többek közt a kattintások számáról, az átlagos látogatási időtartamról, vagy a felhasználói visszajelzésekről.
A fenntarthatóság jegyében és az ökológiai lábnyom csökkentésének érdekében a Xerox európai kutatóközpontja megalkotta és szabadalmaztatta a Xerox Print Awareness Tool-t, amellyel a vállalati dolgozókat segítik abban, hogyan lehetnek környezettudatosabbak a mindennapokban. A játékosságra (gamification) épülő megoldáskészlet használatával a dolgozók, önkéntes alapon követhetik azt, hogy a saját erőfeszítéseikkel mennyire csökkenthetik a vállalati nyomtatás volumenét, illetve hogyan lehet okosabban működtetni a meglévő vállalati dokumentumkezelési rendszert.
A Xerox Print Awareness Tool szintén valós idejű visszamérést biztosít és a kielemezve a folyamatokat, javaslatokat ad arra, milyen változtatásokat lenne érdemes végrehajtani a nyomtatás terén.
Xerox Digital Alternatives, a Xerox ePublishing és a Xerox Print Awareness Tool megoldások jövőre lesznek érhetőek világszerte, beleértve Magyarországot is.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a Xeroxnál
- Új vezető a Xeroxnál
- Dokumentumkezelés egy érintésre
- Dokumentumkezelés egy érintésre
- OKI tippek: mit csináljunk, ha az alapanyag nem tökéletes?
- OKI tippek: mit csináljunk, ha az alapanyag nem tökéletes?
- Előre látja a jövőt a Xerox algoritmusa
- Előre látja a jövőt a Xerox algoritmusa
- Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014
- Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.