IBM MobileFirst: alkalmazások iOS-re
Az Apple és az IBM útjára bocsátotta az iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások első hullámát: olyan üzleti célra szánt alkalmazásokat és az ezeket támogató felhőszolgáltatásokat, amelyek az IBM big data és analitikai képességeivel vértezik fel a vállalatok iPhone- és iPad-használóit.
z iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások mostantól elérhetők a banki, kereskedelmi, biztosítási, pénzügyi, telekommunikációs, kormányzati vagy airline piacokon működő vállalati ügyfelek számára. Az első IBM ügyfelek között, akik már jelezték, hogy támogatják az iOS-re fejlesztett alkalmazásokat, ott van a Citi, az Air Canada, a Sprint és a Banorte.
Az iOS-re készült MobileFirst megoldások célja, hogy egy szinttel elmélyítsék a vállalati mobilitást, segítenek az alkalmazottaknak, hogy vállalatuk minden tudásához, képességéhez hozzáférjenek – az IBM szerint gyorsabban, könnyebben és biztonságosabban, mint valaha.
A szoftverek kizárólag iPhone-ra és iPadre készültek, biztonságos környezetben érkeznek, analitikával kiegészítve, s a legfontosabb üzleti folyamatokhoz illesztve. Az alkalmazások szervezetre szabhatók, könnyen használatba állíthatók, kezelhetők és frissíthetők az IBM-nek kifejezetten az iOS eszközök számára kínált felhőszolgáltatásán keresztül, miközben az adatok, az alkalmazások és a készülékek is teljes biztonságot élveznek.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
- Slammerek az ANGL-ben
- Teszteltük a BKK Futár alkalmazását
- Pénzt is utalhatunk majd a Facebook Messengerrel
- CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- Mobilalkalmazásokat gyárt az IBM az Apple-nek
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.