Már iOS alkalmazással is vehetünk autópályamatricát
Eddig csak az Android alapú eszköztulajdonosok tudtak mobiltelefonjukról autópályamatricát vásárolni. Mostantól azonban az iOS alapú készülékkel rendelkezők számára is elérhető lett az alkalmazás.
A különféle autópálya matricákat sokféle módon meg tudjuk már vásárolni. Benzinkutakon és webes felületen is. Január 20-ától pedig már mobilon is megvásárolhatók az e-matricák. Ám eddig csak androidosok tehették ezt meg.
Nagy előrelépés, hogy már nem csak az Android rendszerű készüléktulajdonosok fizethetnek ilyen módon, hanem iOS rendszerre is letölthető az applikáció. Csupán néhány napot kellett várni az iOS-es alkalmazásra.
A mobilos verziók egyszerűen letölthetők az AppStore-ból (még nem került fel az alkalmazás) és a Google Play áruházból. A Társaságnál regisztrált ügyfelek a mobilalkalmazás mellett az interneten keresztül és SMS küldésével is beszerezhetik az e-matricát, köztük az új megyei matricákat is.
Kapcsolódó cikkek
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- Új alkalmazást mutatott be a Facebook
- Felturbózták a Google Drive Android és iOS verzióját is
- Új képszűrőkkel frissült az Instagram
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
- Slammerek az ANGL-ben
- Teszteltük a BKK Futár alkalmazását
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.