Amerikai online szupermarketnek fejlesztett webáruházat a magyar EU Edge

MTI Sajtóadatbank, 2015. február 4. 13:27

Vezető online amerikai szupermarket felújítását végezte el az EU Edge nevű budapesti szoftverfejlesztő cég.

Az MTI-hez eljuttatott közleményük szerint "jelentős nemzetközi fejlesztői projektet" zártak le nemrégiben: az amerikai piac egyik vezető online szupermarket vállalata, a FreshDirect Magyarországra szervezte ki több mint 100 000 aktív felhasználóval rendelkező webáruházának szoftverfejlesztési munkáit.
 

Az EU Edge szakemberei évek óta dolgoznak az amerikai vállalatnak; legutóbbi munkájuk során a weboldal kereskedelmi rendszerének egységesítését végezték. Az új weboldalon egységes megjelenítést kapott minden kategória és termék. A fejlesztők rugalmas, gyors és skálázható keretrendszert készítettek, amely lehetővé teszi azt, hogy a termékmenedzserek bármilyen termékoldalt, kategóriát, szűrőt, rendezőt, reklámot létre tudjanak hozni a saját preferenciák szerint IT segítség nélkül.
 

"A feladatunk legnehezebb része az volt, hogy feltárjuk a FreshDirect igényeit. Ezután jött a megvalósítás, ami közben a rendszer egyetlen pillanatra sem állhatott le" - mondta Gelesz Tamás, az EU Edge munkatársa, a FreshDirect projekt vezető fejlesztője a közlemény szerint.
 

Az EU Edge kifejti, hogy az élelmiszer kiskereskedelem az online értékesítés egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata az Egyesült Államokban. Iparági becslések szerint a teljes piac mérete 2016-ra elérheti a 21 milliárd dollárt (körülbelül 4500 milliárd forint). Az 500 millió dolláros (mintegy 110 milliárd forintos, ami a teljes magyar e-kereskedelmi forgalom fele) árbevételű, 100 ezer aktív felhasználót menedzselő FreshDirect sikerében az EU Edge csapatának is oroszlánrésze van - olvasható a közleményben.    
 

Az EU Edge egy elsősorban startup projektekre specializálódott, szoftverfejlesztéssel és folyamatmenedzsmenttel foglalkozó vállalkozás. A 2005-ben alapított budapesti székhelyű cég ügyfelei közé tartozik a FreshDirect mellett például a hazai alapítású Prezi, a Dragontape, a LogMeIn és a PocketGuide.
 

A nyilvánosan elérhető céginformációs adatok szerint az EU Edge 2013-ban magyarországi tevékenységeivel mintegy 98 millió forintos árbevételt ért el az egy évvel korábbi 80 millió forint után, a cég mérleg szerinti nyeresége pedig 4,57 millió forint volt a 2012-es 1,6 millió forintot követően. Tavaly az EU Edge hazai és amerikai bevételei összesen elérik az évi 1 millió dollárt, a cég 14 embert foglalkoztat.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01