Az okosabb nyomtatás irányába tereli a vállalatokat a Xerox
A Xerox legújabb fejlesztésével, a Print Awareness Tool névre keresztelt online megoldásával arra szeretné ösztönözni a vállalatokat és azok dolgozóit, hogy csökkentsék a felesleges nyomtatások számát, mert ezzel nem csupán a költségeiket tarthatják kordában, hanem a környezetüket is óvják.
„A fejlesztésünk nem csupán azt szolgálja, hogy kevesebbet nyomtassanak a vállalatok, hanem azt is, hogy átgondoltabban, hatékonyabban használják a dokumentumkezelési berendezéseiket. Az a célunk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a munkafolyamatok menedzselése során mikor és miért érdemes a digitális dokumentumkezelést előtérbe helyezni, és mikor hasznosabb a nyomtatott papírokkal dolgozni.” – fejtette ki Udvardi Gábor, a Xerox Magyarország marketingvezetője a Print Awarness Tool alkalmazásával összefüggő szempontokat.
A Print Awareness Tool szorosan kapcsolódik és kiegészíti a Xerox új generációs menedzselt nyomtatási szolgáltatását (MPS), amely három fő pillérre épül: a felmérésre és optimalizálásra, a biztonságra és integrációra, valamint az automatizálásra és egyszerűsítésre. A Xerox kiemelt szerepet szán üzleti stratégiájában a MPS-nek, mert cégmérettől függetlenül, annak használatával a nyomtatási feladatok költséghatékonyabban menedzselhetőek, az irodai folyamatok könnyedén digitalizálhatóak, és ezzel együtt a vállalatok és azok munkatársai még inkább mobilizálhatóak, versenyképesebbé tehetőek.
Kapcsolódó cikkek
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Eltűntették a rekordnézettségű kínai szmogdokumentumfilmet a videomegosztókról
- Eltűntették a rekordnézettségű kínai szmogdokumentumfilmet a videomegosztókról
- A magyar dokumentumkezelési piac tavalyi trendjei
- A magyar dokumentumkezelési piac tavalyi trendjei
- Elektromobilitás konferencia lesz Budapesten
- Elektromobilitás konferencia lesz Budapesten
- A nyomtatóipar trendjei 2015-ben
- A nyomtatóipar trendjei 2015-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.