Megtanulja vezetési szokásainkat a Mio új autós navigációja
Praktikus smart funkciók sorát tudja a tajvani világcég legújabb GPS-e
Újgenerációs, intelligens GPS-t dob piacra Magyarországon a világ egyik legnagyobb autós navigációs készülék gyártója, a Mio. A Spirit 7500 LM névre keresztelt eszköz segít elkerülni a dugókat, megkeresi az úti célunkhoz legközelebbi parkolóhelyet, és a vezetési stílusunkat is megtanulja, hogy ez alapján határozza meg a számunkra legideálisabb útvonalakat.
Ezekben a napokban kerülnek a hazai boltok polcaira a Mio újgenerációs Spirit autós navigációs eszközei, melyek közül a zászlóshajó a 7500 LM modell. Egy GPS esetében bivalyerősnek számító, 800 MHz-es processzorral felszerelt eszköz az eddigieknél gyorsabb útvonaltervezést tesz lehetővé. Az új Mio navigáció másik fontos alapvető újítása a Phoenix 1.8 operációs rendszer, mely szintén gyorsabbá, hatékonyabbá teszi az eszköz használatát. A Spirit 7500 LM navigációt 5” méretű szuper széles kijelzője és a rengeteg, vezetést könnyítő praktikus, smart funkciója teszi valódi, pótolhatatlan közlekedési asszisztenssé.
A vezetési stílusnak megfelelő ideális útvonal
Az eszköz LearnMe Pro™ funkciója rögzíti és tárolja a sofőr vezetési stílusára vonatkozó információkat, és ezek figyelembevételével határozza meg az aktuális útvonaltervet. A Mio Spirit 7500 LM navigáció további hasznos intelligens funkciója az IQ Routes™ technológia, mely folyamatosan valós idejű információkat gyűjt össze az utakról több millió járművezetőtől származó adatok alapján, szintén annak érdekében, hogy a GPS a legideálisabb útvonalat tudja megtervezni.
Intelligens parkolási segéd és sávasszisztens
A Mio navigációja a parkolóhely keresés terhét is leveszi a járművezető válláról: a Parkolási Asszisztens mód segítségével a készülék automatikusan megmutatja a parkolóhelyek listáját, amint a jármű a megadott úti céltól egy kilométeren belüli távolságra ér. A Find my car funkció gyalogosan közlekedve segít abban, hogy a sofőr könnyedén megtalálja a leparkolt autót, ami sok bosszúságtól kímélheti meg a felhasználókat.
Egy másik nagyon praktikus funkció a Sávasszisztens, ami abban jelent óriási segítséget, hogy kanyarodásnál, vagy autópályán lehajtás előtt a GPS pontosan, 3D-ben megmutatja, hogy a sofőrnek melyik sávot kell választania, hogy a kívánt irányba tudjon továbbhaladni.
Élettartamra szóló térképfrissítés
A Spirit 7500 LM térképeit a világ egyik legnagyobb fejlesztője, a Tele Atlas biztosítja. A készülékhez élettartamra szóló térképfrissítési szolgáltatás jár: évente maximum négy alkalommal lehet letölteni díjmentesen a legfrissebb térképeket. A készülékre 44 európai ország térképe van előretelepítve, de a Mio világtérkép kínálata lehetővé teszi egy-egy ország térképének rövidebb időre – például nyaralásra, üzleti történő kölcsönzését is.
A Mio Spirit sorozatát összesen négy készülék alkotja, a most debütáló 7500 LM és 7550 mellett, a kistestvér, 4” méretű 5400 LM készülékek is hamarosan elérhetőek lesznek Magyarországon.
A Mio Spirit 7500 LM navigáció május 25-től kapható itthon, már bruttó 43.990 ezer Ft-tól.
További termékinformáció: http://eu.mio.com/hu_hu/
Kapcsolódó cikkek
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- A mobiltelefon- és twitter-adatok alapján megbecsülhető a tömeg nagysága
- A mobiltelefon- és twitter-adatok alapján megbecsülhető a tömeg nagysága
- GPS céget vásárolt az Apple
- GPS céget vásárolt az Apple
- Navigációs specialistákat képez az NNG
- Navigációs specialistákat képez az NNG
- Amerikai autóipari szoftvercéget vásárolt a magyar NNG
- Amerikai autóipari szoftvercéget vásárolt a magyar NNG
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Budapesten tanítják vezetni a jövő autóit a Bosch mérnökei
A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában számtalan jövőbemutató autóipari fejlesztés zajlik, melyek a vezetés biztonságát és kényelmét szolgálják. Az egyik leghasznosabb extrát jelentik a parkolást segítő rendszerek, a Bosch szakemberei pedig már olyan járműveket fejlesztenek Budapesten, amelyek emberi beavatkozás nélkül képesek parkolni. Ehhez minden részletre kiterjedő tesztelésre, az autók szigorú „oktatására” van szükség. A jövő autóinak titkait tárja fel a Bosch Magyarország Podcast aktuális adása, melyben a parkolási megoldások fejlesztésének legaktuálisabb és legizgalmasabb kérdései kerülnek reflektorfénybe.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.