Lassú és pazarló a hazai számlakezelési gyakorlat
Havonta félmillió forintot is megtakaríthatnak azok a hazai vállalkozások, amelyek áttérnek a szoftveres számlafeldolgozásra – mutat rá az LLP legfrissebb felmérése. A havonta minimum 100 és maximum 1000 bejövő számlát kezelő cégeknél elvégzett kutatásból kiderül: engedélyeztetéskor a cégek egynegyedénél több mint hat kézen megy keresztül egy-egy bizonylat, átlagosan pedig 1000 forintba kerül egy számla feldolgozása.
Drága és pazarló a hazai cégek számlakezelési gyakorlata – mutat rá az LLP legfrissebb felmérése, amelyet olyan hazai cégeknél végzett el, amelyek legalább 100 és legfeljebb 1000 bejövő számlát dolgoznak fel havonta.
Kapcsolódó cikkek
- Áttörést hozhat az e-számla terjedésében egy hazai fejlesztés
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Mobil készüléken is felmutatható a menetjegy a Volánbuszokon
- Papírszámlából elektronikus adat
- XAPT: partnertalálkozó és új Microsoft Dynamics NAV 2013
- Elektronikusan is kérhetik számláikat az OTP SZÉP kártyások
- Új megoldás segíti az elektronikus számlázás bevezetését
- Papírmentes fuvarozás a NetLockkal
- Számos bizonytalanság az elektronikus számlázás körül
- Az XAPT felvásárolta az LLP Dynamics vállalatcsoportot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.