Ingyenes Wifit kínál áruházaiban az Auchan
A 19 magyarországi Auchan áruház ingyenes vezeték nélküli internetkapcsolattal bővíti szolgáltatásait. Az áruházlánc a szolgáltatás bevezetésével a vásárlói igényekre ad választ, hiszen így bevásárlás közben is kapcsolatban maradhatnak, és akár még több információhoz juthatnak egy-egy megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatban.
Az Auchan Magyarország Kft. 18 magyarországi Auchan áruház egész területén, a teljes eladóterében és az üzletsoron ingyenes Wi-Fi szolgáltatást tesz elérhetővé a vásárlók számára. Az albertfalvai Auchan áruházban, a teljes eladótérben és a kasszasorral párhuzamos butiksoron lesz elérhető az ingyenes internetelérés. A vezeték nélküli internet hozzáférés jó minőségű, nagy sávszélességű kapcsolatot biztosít a felhasználóknak.
Az ingyenes Wi-Fi szolgáltatás bevezetésével az Auchan a vásárlók igényeire válaszol. Amikor napszaktól és munkaidőtől függetlenül elengedhetetlenül fontos a folyamatos információáramlás, a vásárlók részéről felmerült az elvárás, hogy akár bevásárlás vagy sorban állás közben is egyszerűen, gyorsan megnézhessék üzeneteiket vagy követhessék a legfrissebb híreket, illetve szükség esetén további információkat kereshessenek az interneten egy-egy megvásárolni kívánt termékről saját mobileszközük segítségével. Az ingyenes Wi-Fi szolgáltatást a felhasználási feltételek elfogadása után gyorsan és egyszerűen el lehet érni.
Kapcsolódó cikkek
- A Sörfesztiválon debütál a WifiZone
- Windows 10 frissítési értesítést kaphatnak a Windows 7 és 8.1 felhasználók
- Hogyan állítsuk be be az otthoni WiFi-hálózatot?
- Wifin keresztül sebezhető az utasszállító gépek rendszere
- Megemeli a Microsoft a Windows Store appok árait
- Ingyen WIFI a Miskolc-Tiszai pályaudvaron
- Pörgeti a fiatalokat az ingyenes wifi Havannában
- Internethasználati támogatást ad Nyírbátorban az önkormányzat
- Tízmillió feletti wifi csatlakozást mért a MÁV
- Betiltották a wifit az ima idején
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.