Közvetlen videófeltöltéssel újít a Twitch
A YouTube-bal harcba szállva jövőre új funkció érkezik a Twitch háza tájáról. A hivatalos bejelentés szerint 2016-ban debütál a közvetlen videófeltöltés.
A Twitch hivatalosan is bejelentette új megoldását, miszerint a jövőben lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy közvetlenül töltsenek fel videókat. Az új opció a hivatalos bejelentés szerint 2016-ban érkezik.
A rivális YouTube a múlt hónapban mutatta be saját videóalkalmazását és a hozzá tartozó weboldalt, a YouTube Gaminget, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a 60fps videók streamelését.
A Twitch ezzel a lépéssel most először teszi majd lehetővé a felhasználók számára, hogy olyan tartalmakat is elérjenek az oldalon, melyek nem élő közvetítések, vagyis az egyes videók utólag is megtekinthetők lesznek, illetve egyéb felvételek is felkerülhetnek.
Ez tehát azt jelenti, hogy ha az adott műsorszolgáltató éppen nem közvetít élő tartalmat, a felhasználónak akkor is lesz mit néznie, mert az egyes videók folyamatosan elérhetők lesznek. Ez egy új iránynak, a szerkesztett felvételeknek is teret ad az oldalon.
Forrás: TheVerge.com, Droidgamers.com
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- A YouTube iOS alkalmazása is teljes képernyős tartalmakat kínál
- Teljes képernyőn nézhetők a vertikális videók a YouTube Android appjában
- 60 fps videókat is nézhetünk a YouTube Android és iOS alkalmazásában
- Az utolsó vacsora az okoseszközök világában [Videó]
- 360 fokos videók a YouTube-on
- Ezt a klipet 800 milliószor nézték meg
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Napi 1 millió percet youtube-oztak az UPC előfizetők
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.