Új kereskedelmi vezető a Jófogásnál
Draskovits Tímea egy éve került a Schibsted Classified Media Hungary Kft. által üzemeltetett Jófogáshoz. Nagy szerepe volt abban, hogy a cégnek sikerült megötszöröznie a tavalyi árbevételét. A fiatal szakember kereskedelmi vezetőként folytatja pályafutását, ezzel csatlakozik a cég stratégiáját meghatározó managementhez, és a közeljövőben bővíti sales csapatát is.
A Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi és Marketing szakán szerzett diplomát, pályáját pedig egy informatikai cég B2B gyakornokaként kezdte. Innen a Femina Media-hoz igazolt, ahol a sales-marketing kommunikáció mellett több mint négy évig kiemelt projektek operatív vezetéséért felelt.
„Egy ilyen egyedi, közös projekt kapcsán kaptam meghívást a Jófogáshoz, ahol az egyre fontosabbá váló árbevételi csatornák fejlesztése és továbbiak kialakítása volt a fő feladatom. Inspiráló volt egy ilyen dinamikusan fejlődő csapathoz csatlakozni, tanulni és együtt nőni, miközben folyamatosan törekedtünk arra, hogy olyan kényelmi szolgáltatásokat fejlesszünk, amelyek megkönnyítik és gyorsítják a felhasználók közötti adás-vételek folyamatát” – mondta az új kereskedelmi vezető.
A szakember kezdetben a Jófogás értékesítési és szolgáltatási projektjeiért felelt. Hozzá tartozott a felhasználói árbevételek mellett a céges hirdetőktől és a partneri együttműködésekből származó árbevételi csatornánk kezelése, fejlesztése, valamint az ingatlanpiacra történő belépéshez szükséges feltételek megteremtése, és egy belső kisebb értékesítési csapat kialakítása.
„Timi az elmúlt egy évben folyamatosan bizonyította, hogy megbirkózik az egyre nagyobb elvárások kezelésével, illetve, hogy megfelelő támogatás mellett hatékonyan és eredményesen tud magas színvonalon teljesíteni. Ennek köszönhetően kapta meg a kereskedelmi vezetői pozíciót, mellyel egy időben a Jófogás stratégiai irányait meghatározó management csapathoz is csatlakozik. Az új pozícióban többek között egy nagyobb belső értékesítési csapat kialakítása és működtetése lesz a fő feladata, valamint a tavalyi évben megkezdett Ingatlan kategóriában elkészülő termékfejlesztések értékesítési stratégiájának kialakítása is hozzá fog tartozni. Büszke és boldog vagyok, hogy Magyarország 4. legnagyobb elérésű oldalának kereskedelmi vezetését ilyen agilis szakemberre bízhatom” – tette hozzá Palocsay Géza, a Jófogás ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
- Új optikai adatátviteli rekordot értek el brit kutatók
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Érdekességek az online társkeresés világából
- Újszerű toborzási stratégia Magyarországon
- A jó ár már nem elég
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.