PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere
Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak.
Megfelelő szervezéssel nem csak fokozhatjuk vásárlóink elégedettségét, de néhány egyszerű ötlettel növekvő bevételeinek forrásává is alakíthatjuk azt. Az alábbi hét technika alkalmazása növelheti a vállalkozás ismertségét és segíthetnek a márkahű fogyasztók táborának növelésében.
1. Bizalomépítés: ne hagyjon ki egy lehetőséget sem a fogyasztók bizalmának elnyerésére - különös tekintettel az első alkalommal vásárlókra - és helyezze el jó láthatóan a biztonsági, titkosítási, vagy egyéb tanúsítványokat weboldalán. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások 21 százaléka a fogyasztói bizalom hiányára vezethető vissza, azaz a vásárlók nem bíznak meg abban, hogy pénzügyi információikat biztonságosan tudja kezelni a webáruház. A legismertebb e-kereskedelmi oldalak biztosítják a látogatókat, hogy a vásárlás adatbiztonsági szempontból zökkenőmentesen fog történni.
2. Ismerje meg mélyebben a keresőoptimalizálás nyújtotta lehetőségeket: a keresés a tartalmak és termékek megtalálásának elsőszámú eszköze az internet felhasználók körében. Ennél fogva mindent meg kell tenni, hogy termékeink az első oldalon kerüljenek a keresési találatok közé. Ezt hívják kereső-optimalizációnak (SEO). Használjon tömör, velős tageket és termékleírásokat weboldalán. Az egyszerűsített URL-ek ugyancsak segíthetnek a keresőmotoroknak a weboldal elemzése során.
3. Fizetés a pénztárnál: az e-kereskedőknek sok fejfájást okoz, hogy a vásárlók gyakran fizetés előtt megszakítják a vásárlást. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások aránya 68%. Szerencsére számos lehetőség van rá, hogy a fizetési folyamatot felhasználóbarátabbá tegyük. Ilyen lehet például a felesleges lépések kiiktatása, több féle fizetési lehetőség biztosítása, vagy a kötelező regisztráció megszüntetése.
4. Remarketing: előfordult már Önnel, hogy egy online áruházban termékek között böngészett, majd később a nap folyamán egy másik weboldalon visszaköszöntek az adott vállalat, vagy termék hirdetései? Ez - dióhéjban - a remarketing. Használatával azokat a vásárlókat emlékeztethetjük a vásárlási lehetőségekre, akik már egyszer érdeklődést mutattak termékeink iránt.
5. Terjeszkedjen globálisan: az egyszerű szállítási és fizetési opcióknak köszönhetően a vásárlókat többé nem korlátozzák országhatárok. Gyűjtse össze és elemezze az információkat külföldi vásárlóiról. Nézze meg kik és mit vásárolnak Öntől külföldről. A következő lépés, hogy hasonló termékeket kezdünk el árulni az adott piacon, akár saját weboldalunkon keresztül, akár egy olyan nagy piactéren, mint például az eBay.
6. Ingyen szállítás: a kutatások újra és újra igazolják, hogy az ingyenes, vagy kedvezményes házhozszállítási lehetőség növeli a vásárlási hajlandóságot. Ugyanakkor a megkérdezett internetfelhasználók közül tízből hat többet is hajlandó lenne fizetni, ha a megrendelés napján megtörténne az áru kiszállítása. Az ingyenes szállítás lehetősége azonnal növelheti az eladásokat, de egy meghatározott összeghatár feletti vásárlás esetén biztosított ingyenes kiszállítás is eredményes lehet.
7. Optimalizáljon mobil készülékre: az okostelefonokról, tabletgépekről indított mobil e-kereskedelmi tranzakciók számra gyorsan nő és hamarosan át is fogja lépni az asztali, vagy laptop alapú vásárlások számát. Amennyiben a lehető legjobb szolgáltatást akarja nyújtani vásárlóinak attól függetlenül, hogy milyen eszközről látogatnak üzletébe, maradjon az elsők között és készítse fel webshopját a mobil korszakra.
Kapcsolódó cikkek
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- Bitebird: hordozható 4G wifi hotspot segíti az utazás alatti netezést
- A Telekom újabb 13 városban felkapcsolta a 300 megabites mobilinternetet 4G hálózatán
- Kelet-Közép-Európában több okostelefonos tranzakciót bonyolítanak Androiddal, mint iPhone-nal
- A Balatonnal a nyári hónapokban az átlagos havi mobil adatforgalom ötszörösét, hatszorosát várja a Telekom
- 1-2 évük van a termék összehasonlító oldalaknak rendszerük átvilágítására
- Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.