A Deloitte stratégiai megállapodást kötött az Apple-lel
Az Apple-lel megvalósult nemzetközi együttműködés a Deloitte digitális stratégiai innovációjának újabb fontos mérföldköve. A Deloitte ettől kezdve külön erre a célra létrehozott, csaknem 5000 stratégiai tanácsadóból álló Apple-specializált csapattal támogatja vállalatok iOS-alapú digitális átalakulásának és folyamat-optimalizálásának felgyorsítását – legyen szó ügyfélcentrikus szolgáltatásokról, és többek között K+F, HR, ellátási lánc, leltár vagy back office megoldásokról.
A mobilos felhasználói élményben (mobile experience) világelső Apple és a digitális stratégiai tanácsadásban világelső Deloitte integrált konzultációs üzletága (Deloitte Consulting) stratégiai megállapodást írt alá és közösen dolgozik egy új technológiai szolgáltatás, az EnterpriseNext fejlesztésén és megvalósításán.
Az EnterpriseNext szolgáltatás célja, hogy az ügyfeleknek teljes mértékben segítsen kihasználni az iOS hardveres és szoftveres ökoszisztéma szolgáltatásait a munkahelyeken. Ennek köszönhetően ezek a vállalatok gyorsan és egyszerűen maximalizálhatják majd az iOS platform hatékony használatát, az iPhone-ok és iPadek nagy teljesítményével, felhasználóbarát interfészével és magas fokú biztonsági attribútumaival együtt.
„A Deloitte-nál jelenleg több mint 100.000 iOS-alapú eszközt használnak, amelyeken mintegy 75 saját fejlesztésű, testre szabott alkalmazás fut. Az Apple-praxisunknak köszönhetően mostantól minden vállalat számára elérhetővé válik az átfogó szakértelem és tanácsadási potenciál. Így a lehető legtöbbet tudják kihozni a hagyományos munkahelyi kereteken kívül dolgozó, de a technológia által összekapcsolt munkaerőből, és a mobil megoldásokkal továbbfejlesztett digitális üzletvitelből” – hangsúlyozta Punit Renjen, a Deloitte Global vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai igazságügyi miniszter bírálja az Apple ügyében hozott ítéletet
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- A Samsung és a HPE partnersége felgyorsítja a hálózatszolgáltatók átalakulását
- A Samsung és a Mobile TeleSystems együttműködik a következő generációs technológiák fejlesztésében
- Közös kutatás-fejlesztési központot nyit a Huawei és a Leica
- Forgalmazói szerződést kötött a Huawei Magyarország az ABC Datával
- A Deloitte új igazgatóval erősíti tovább adótanácsadási üzletágát
- Deloitte Közép-európai TOP 500: Nőtt a közép-európai vállalatok árbevétele 2015-ben
- Kaspersky Lab - VMware együttműködés
- Teret nyernek a személyre szabott marketing tevékenységek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.