A Deloitte stratégiai megállapodást kötött az Apple-lel
Az Apple-lel megvalósult nemzetközi együttműködés a Deloitte digitális stratégiai innovációjának újabb fontos mérföldköve. A Deloitte ettől kezdve külön erre a célra létrehozott, csaknem 5000 stratégiai tanácsadóból álló Apple-specializált csapattal támogatja vállalatok iOS-alapú digitális átalakulásának és folyamat-optimalizálásának felgyorsítását – legyen szó ügyfélcentrikus szolgáltatásokról, és többek között K+F, HR, ellátási lánc, leltár vagy back office megoldásokról.
A mobilos felhasználói élményben (mobile experience) világelső Apple és a digitális stratégiai tanácsadásban világelső Deloitte integrált konzultációs üzletága (Deloitte Consulting) stratégiai megállapodást írt alá és közösen dolgozik egy új technológiai szolgáltatás, az EnterpriseNext fejlesztésén és megvalósításán.
Az EnterpriseNext szolgáltatás célja, hogy az ügyfeleknek teljes mértékben segítsen kihasználni az iOS hardveres és szoftveres ökoszisztéma szolgáltatásait a munkahelyeken. Ennek köszönhetően ezek a vállalatok gyorsan és egyszerűen maximalizálhatják majd az iOS platform hatékony használatát, az iPhone-ok és iPadek nagy teljesítményével, felhasználóbarát interfészével és magas fokú biztonsági attribútumaival együtt.
„A Deloitte-nál jelenleg több mint 100.000 iOS-alapú eszközt használnak, amelyeken mintegy 75 saját fejlesztésű, testre szabott alkalmazás fut. Az Apple-praxisunknak köszönhetően mostantól minden vállalat számára elérhetővé válik az átfogó szakértelem és tanácsadási potenciál. Így a lehető legtöbbet tudják kihozni a hagyományos munkahelyi kereteken kívül dolgozó, de a technológia által összekapcsolt munkaerőből, és a mobil megoldásokkal továbbfejlesztett digitális üzletvitelből” – hangsúlyozta Punit Renjen, a Deloitte Global vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai igazságügyi miniszter bírálja az Apple ügyében hozott ítéletet
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- A Samsung és a HPE partnersége felgyorsítja a hálózatszolgáltatók átalakulását
- A Samsung és a Mobile TeleSystems együttműködik a következő generációs technológiák fejlesztésében
- Közös kutatás-fejlesztési központot nyit a Huawei és a Leica
- Forgalmazói szerződést kötött a Huawei Magyarország az ABC Datával
- A Deloitte új igazgatóval erősíti tovább adótanácsadási üzletágát
- Deloitte Közép-európai TOP 500: Nőtt a közép-európai vállalatok árbevétele 2015-ben
- Kaspersky Lab - VMware együttműködés
- Teret nyernek a személyre szabott marketing tevékenységek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.