Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
Az eMAG bejelentette, hogy idén november 25-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és a tavalyinál közel háromszor több terméket kínál a magyar vásárlók számára.
Idén már 450 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalra látogatók és termékenként akár 80%-ot is megtakaríthatnak. A Black Friday eseményre való felkészülés jegyében az eMAG jelentősen növelte raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon, mobil alkalmazására pedig kifejlesztette a „Fizetés-1-kattintással” funkciót, így a felhasználók bárhonnan kényelmesebben intézhetik a vásárlást.
A Millward Brown legfrissebb, a Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint, a magyarok 72 százaléka tisztában van a Black Friday fogalmával, ami jelentős (18 százalékpontos) növekedés az előző évben mért adatokhoz képest. A reprezentatív felmérés rávilágított, hogy a válaszadók negyede ezen a napon biztosan vásárolni kíván, az online rendelést tervezők aránya pedig 20 százalékponttal meghaladja az offline vásárlókét. A tanulmányból az is kiderült, hogy a fogyasztók körében a Black Friday napján az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak. Párhuzamosan a növekvő érdeklődéssel, a vásárlók által elkölteni kívánt összeg is emelkedett idén – a válaszadók 34%-a több mint 60 ezer forintot tervez költeni az akció során.
„A Black Friday számunkra az év legfontosabb vásárlási akciója. Hónapok óta készülünk, hogy a legjobb termékkínálatot biztosítsuk vásárlóinknak, bővítsük logisztikai partnereink számát a rövidebb szállítási határidők érdekében, valamint azon is dolgozunk, hogy megbízható IT infrastruktúrával biztosíthassuk az oldal zökkenőmentes működését és a nagyszámú megrendelés feldolgozását. Az eMAG.hu a korábbi akciók során már bizonyította, hogy képes megbirkózni a feladattal, ezért 2016-ban is kiemelkedő vásárlói élményre számítunk, amit a mostani Black Friday előtt végzett terhelési tesztek is bizonyítanak. Biztosak vagyunk abban, hogy az idei lesz az eddigi legnagyobb Black Friday akciónk” – fogalmazott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.
A korábbi évek sikereire és az elmúlt 12 hónapban tapasztalt folyamatos növekedésre alapozva az eMAG közel háromszorosára növelte azoknak az akciós termékeknek a számát, amelyeket kifejezetten a Black Friday promóció keretein belül kínál majd. Így a webáruház 450 ezer darab termékkel készül a november 25-i eseményre. Tavaly 3,25 milliárd forintos árbevételt hozott a cég számára a 187 ezer megrendelt árucikk, és az eMAG.hu weboldalon 1,7 millió látogatást regisztráltak. Mivel az összes látogató jelentős része (40%) mobileszközökről, az applikáción vagy a mobilra optimalizált weboldalon keresztül érkezik, idén az eMAG – a vásárlói igényeket szem előtt tartva – a „Fizetés-1-kattintással” funkcióval bővítette mobil alkalmazását. Ez az új megoldás a kiválasztott árucikkek gyors, egy kattintással történő kifizetését teszi lehetővé a bankkártya hozzárendelésével. Az első rendelést követő bankkártyával történő fizetés során a felhasználó aktiválhatja ezt a funkciót a fizetési mód kiválasztásakor vagy a vásárlási folyamat végeztével. Így a webáruház oldalára látogatók könnyedén tudnak vásárolni akár út közben is, hiszen a kényelmesebb, gyorsabb fizetéshez már egy kattintás is elég.
Az eseményre való felkészülés nem csak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek.
Kapcsolódó cikkek
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- 22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.