Új, integrált hirdetési szolgáltatás
MTI Sajtóadatbank, 2000. november 6. 08:10
Az internetes és a nyomtatott hirdetési újság felületeinek összehangolásával speciális szolgáltatást indított a Napi Hirdetés és az i-Cell.
Az on-line és az off-line szolgáltatások összehangolásának lényege, hogy az ügyfelek interneten, wap-képes telefonon és rövid szöveges üzenetben (sms) is feladhatják hirdetéseiket, amelyek - lektorálás után - a következő nyomtatott újságban és a www.hirdetes.com internetes oldalon egyaránt megjelennek.
A cég tájékoztat arról, hogy a hagyományos, a hirdetési állományokat leválogató, felhasználóként definiálható szűrők mellett úgynevezett ügynökök is megjelennek. Ezek olyan programok, amelyek az előre definiált kritériumoknak megfelelő hirdetéseket folyamatosan keresik, és e-mailben vagy sms-ben azonnal értesítik a megbízót a megfelelő ajánlatokról.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
- Ügynökségi adservert fejlesztett az Adverticum
- Az MSN letiltja a pop-upokat
- A spam elriasztja az e-mail felhasználókat
- On-line szolgáltatások a biztosítóknál
- Origo: tavaly 500 millió feletti bevétel
- "Igen Európára" - EU honlapot indított az MSZP is
- Óriási érdeklődés az internetes tananyag-készítő versenyen
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál