Az Ericsson új megoldásával megfelezhető a hálózatok telepítésére fordított idő
A fejlett és fejlődő piacokon működő szolgáltatókkal végzett, sikeres kísérleti projekteket követően az Ericsson elindította Accelerated Network Build megoldását, ami lehetővé teszi a szolgáltatók számára a rövidebb piaci bevezetést és a befektetések gyorsabb megtérülését.
A megoldás a hálózatépítés gyorsítását a kiépítéshez szükséges idő 50%-os csökkentésével éri el. A minőség javulásával a helyszíni munkavégzés 70%-a megtakarítható, míg az esetek 99%-ában már az első alkalommal helyes kivitelezés pedig a kiszámíthatósághoz járul hozzá. Végeredményben javítja a lefedettséget, bővíti a hálózat kapacitását, valamint fokozott felhasználói élményt biztosít, míg a végfelhasználók számára a szolgáltatás elérhetősége zavartalan.
Az Ericsson mobilitási jelentése szerint az 5G-előfizetések elterjedése várhatóan gyorsabb lesz, mint a korábbi generációk esetében; 2022 végére fél milliárd 5G-előfizetéssel lehet számolni. A dolgok internetéhez (IoT) csatlakozó eszközök száma is rohamosan növekszik, és várhatóan már 2018-ra átveszik a mobiltelefonoktól a legnagyobb csatlakoztatott eszköz-kategória szerepét. Ez megköveteli a szolgáltatóktól, hogy a következő időszak hálózatait gyorsabban építsék ki mint valaha. A hálózatépítésnél használt jelenlegi megoldások és a hagyományos módszerek alkalmazása a munkafolyamatok széttagoltságából eredően többszöri átadást igényelnek a közreműködő felek között, ezzel is meghosszabbítva a kivitelezés folyamatát.
A célirányosított folyamatfejlesztéseket és számos technológiai innovációt tartalmazó saját fejlesztésű, felhőalapú eszköztárral az Ericsson Accelerated Network Build egy olyan megoldás, amely képes megbirkózni a szolgáltatók és az ügyfeleik folyamatosan növekvő igényei jelentette kihívással.
A megoldásnak része az Ericsson 2016-ban bevezetett felhőalapú hálózattelepítés-kivitelezési platformja (Network Deployment Delivery Platform), amely első az iparágban. Ez egy egyszerűsített kétfázisú hálózattelepítési szolgáltatási megközelítés, amely egy központi előkészítési fázisból és egy, a helyszínen egyszeri alkalommal, de párhuzamosan végzett tevékenységekből áll.
Az optimalizált folyamatoknak köszönhetően csökken a helyszíni telepítéssel eltöltött idő, és a távolról is használható eszközökkel és kapcsolódó tevékenységekkel valós időben irányítható a telepítés. Ez egyfelől gyorsabb kiépítést tesz lehetővé, másfelől a minőségbiztosítás érdekében sem szükséges a további helyszíni ellenőrzés.
Kapcsolódó cikkek
- 2016 végére a teljes mobil adatforgalom 70%-a már a 4G hálózaton fut a Telekomnál
- A Netlife-ot is elérte az IoT láz
- Mesterséges intelligenciát adnak a hazai HR-esek kezébe
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben
- Plüssmedvék nyerték az Ericsson C++ programozó bajnokságát
- Ők Rátz Tanár Úr mai utódai
- 1200 Mbps letöltési sebességet mutatott be 4G+ technológián a Telekom és az Ericsson
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
- A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t
- Ericsson 5G felmérés: készen állnak a váltásra?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.