A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
A regionális tenderen elnyert megbízás 3+2 évre szól
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás keretében az ügynökség látja el a BMW és MINI márkákhoz kapcsolódó CRM feladatokat a következő 3 + 2 évben.
A tender részeként az ügynökség felel majd a teljes ügyfél- és érdeklődő adatbázis karbantartásáért és kezeléséért, a BMW Group Magyarország telefonos és online ügyfélszolgálatának üzemeltetéséért, a BMW Ügyfélkártya Program működtetéséért, továbbá a postai és online DM aktivitásokért, mint a hírlevelek, magazinok és katalógusok, valamint egyéb marketing anyagok kiküldése.
A 2010-ben alakult Crome Communication évek óta segíti a BMW Group Magyarország tevékenységét CRM aktivitásokkal, adatbáziskezeléssel, az ügyfélszolgálat üzemeltetésével, illetve direkt marketing feladatokkal.
Mazura Péter, a Crome Communication ügyvezetője elmondta: „Évek óta dolgozunk a BMW Group Magyarországgal, ez a megbízás pedig fontos mérföldkő az együttműködésünkben, ugyanis nem csupán a magyarországi versenytársakkal szemben, de a regionális ügynökségek között is helyt kellett állnunk a kiválasztás folyamán. Büszkék vagyunk arra, hogy egy prémium márka magas elvárásainak is folyamatosan meg tudtunk felelni, így hosszabb távon is partnerként számítanak ránk” – mondta el a szakember.
Sallai Gábor, a BMW Group Magyarország Digital Marketing és CRM specialistája hozzátette: „A döntésnél nagy szerepet játszott a prémium márkákkal kapcsolatos több éves tapasztalat, továbbá a professzionális és proaktív hozzáállás, illetve az átfogó szolgáltatáscsomag. Örömünkre szolgál, hogy újabb 5 évig dolgozhatunk együtt a BMW és a MINI márkák népszerűsítésén.”
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Megalakult az IAB Magyarország
- Keresőmarketing: AdGooroo-partner lett az Arcus Search
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Erősít az LG a globális branding területén
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.