Az ABB és a Microsoft együttműködésének újabb sikerét jelzi Asset Health Center 3.0 eszközmenedzsment megoldás
Az ABB bejelentette, hogy világszerte piacra dobja új generációs eszközteljesítmény-menedzsment (Asset Performance Management /APM) megoldását, az „Asset Health Center 3.0”-at.
A legújabb szoftveralapú megoldás segítségével az ABB APM-kínálatának és a Microsoft Azure felhő platformjának kombinálásával, a magas eszközigényű iparágak javíthatják a hatékonyságukat, és optimalizálhatják költségeiket.
Az Asset Health Center 3.0 kiváló példa arra is, hogy az ABB digitális megoldásait kínáló Ability platform segítségével miként tudják ügyfeleink kiaknázni az Ipari Internet kínálta lehetőségeket. Az adatelemzési eredmények („data insight”) alapján olyan közvetlen intézkedéseket tehetnek, amelyek kézzelfogható értéket teremtenek számukra. A megoldás kulcsfontosságú elemét alkotja az ABB digitális alállomás koncepciójának is. A digitális alállomásokon az alkalmazás gyűjti az állapot adatokat, amelyek alapján optimalizálja a teljesítményt, javítja az alállomás hatásfokát és költséghatékonyságát, illetve akár 50%-kal is csökkenti a transzformátor és a megszakító állásidejét.
„Az Asset Health Center legújabb változata az ABB-vel kötött hosszú távú partnerségi együttműködésünk újabb sikerét jelzi. Az ABB és a Microsoft az adatelemzés-alapú döntéstámogató üzleti információkkal folyamatosan segíti az ipar digitális átalakítását a közlekedési és az energetikai ágazatban, illetve a víz- és gázellátásban működő közüzemi cégeknél” – mondta Caglyan Arkan, a Microsoft Corp. „Manufacturing and Resources” divíziójának vezetője.
A piacvezető Asset Health Center prediktív és elévülési elemzést, valamint több évtizednyi, az iparágban szerzett szaktudásra épülő, egyedi igényekre szabott modelleket alkalmaz, hogy a meghibásodás valószínűségének és az eszközök kritikussági szintjének megfelelően meghatározza, és priorizálja a felmerülő karbantartási igényeket.
Az Asset Health Center kulcsfontosságú elemét alkotja az ABB életciklus-kezelési elvének, amellyel teljes körű megoldást nyújt az eszközök egész életciklusának kezeléséhez. A szolgáltatott szoftverként (SaaS) elérhető Asset Health Center 3.0 egyszerűbb és gyorsabb implementációt tesz lehetővé az Azure felhő platformban, jobb minőségű képi megjelenítést és analitikát nyújt, illetve a Cortina Intelligence alkalmazásának köszönhetően biztosítja a prediktív modellek könnyebb integrálását is.
„Legújabb generációs Asset Health Center megoldásunk ötvözi szoftveralapú technológiáinkban is megjelenő iparági szaktudásunkat a Microsoft Azure felhőplatform globálisan elérhető szolgáltatásaival, és ezzel olyan hatékony megoldást kínálunk, amely döntéstámogató információkkal segíti a gyorsabb döntéshozatalt a közüzemi vállalatok részére új növekedési lehetőségek kiaknázása érdekében” – mondta Massimo Danieli, az Energetikai Hálózatok divízióhoz tartozó energiahálózat-automatizálási üzleti egység vezetője. „Ez jól példázza, hogy az erősebb, intelligensebb és zöldebb villamosenergia-hálózatok létesítése terén preferált partnerként az ABB elkötelezett az energetikai forradalom támogatása iránt.”
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar gázpiaci exportsiker Horvátországban
- Csúcson az SAP felhő megoldása
- Az ABB szállítja a komplett automatizálási és villamos rendszert a Tisza-TK-nak
- ABB technológia támogatja a svájci sívilágbajnokságot
- Növekedést ért el az ABB a negyedik negyedévben
- Gartner: végpontvédelemben is a legjobbak között a Trend Micro
- Íme az 5 legnagyobb veszély az interneten
- Változatlanul vezető szerepben a Schneider Electric
- ABB technológia tartotta levegőben a versenyzőket a Wind Games 2017 beltéri szabadesés (skydive) világversenyen
- Meghosszabbított nevezési határidővel várja az innovatív ötleteket a Microsoft Imagine Cup verseny
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.