Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem

forrás: Prím Online, 2017. április 2. 12:25

Ötven szakmai előadáson és egész napos szakkiállításon ismerhette meg az e-kereskedelmi szektor újdonságait az kétezer résztvevő akik befértek a 2017. március 30-án csütörtökön, Budapesten megrendezett Ecommerce Expo-ra. 

A téma iránti érdeklődést és az iparág dinamikáját jól mutatja, hogy már egy héttel a rendezvény előtt elfogytak a rendezvényre a jegyek.

 

„Az e-kereskedelem az elmúlt évek egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. Az évtized eleje óta átlagosan 38 százalékkal emelkedett minden évben. Ugyanakkor még mindig óriási a növekedési potenciál az iparágban. A DPD legfrissebb kutatása szerint az online vásárlás részaránya Magyarországon mindössze 6,6 százalék. Az e-kereskedelem még mai is az igazi kiugrás lehetőségét ígéri a kis és közepes vállalatoknak, de egyre erősödik a verseny” – mondta Zajdó Csaba az Ecommerce Expo-t szervező  Innonic Group ügyvezetője.

 

Több mint 50 válogatott előadás közül mindenki megtalálta a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig. Valamint a résztvevők kérdéseit szakértők válaszolták meg különböző témakörökben az erre a célra kialakított külön teremben.

 

Az 52 kiállító között találtunk többek között fizetési szolgáltatókat, futárcégeket, szoftvergyártó vállalatokat, jogi tanácsadókat, de még marketing kivitelezőt is. A kiállítók a hazai e-kereskedelem összes szegmensét lefedték, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merült fel, könnyen találhattak egy partnert, aki megoldással szolgált a problémájukra.

 

A hasonló rendezvényeknek Nyugat-Európában és a tengerentúlon nagy hagyományai vannak. Eddig az Egyesült Államokig kellett utazni hasonló szakmai tudásért. Az Innonic Group és az Ecommerce Hungary (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért) közös szervezésében megvalósult Ecommerce Expo ezt a szakmai űrt töltötte be.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36