Ismét keresik a legjobb HR projekteket
Idén is a leginnovatívabb HR projekteket keresi a HR Innovation Challenge verseny. A megmérettetésre bármely hazai szervezet HR vezetője jelentkezhet, olyan kreatív és sikeres HR projekttel, amelynek kimutatható, pozitív hatása volt az üzleti eredményekre.
A régiós verseny célja, hogy rávilágítson a HR fontosságára, elismerje a leginnovatívabb szakembereket a stratégiai HR területén, valamint hozzájáruljon a szakma fejlődéséhez.
Szakmai díjak a legjobbak számára
A legjobb pályázók értékes nyereményekre számíthatnak. Meghívást kapnak egy ún. design thinking workshopra, ahol az egyik legmodernebb módszertan segítségével gondolhatják tovább HR szervezetük digitális átalakulását, valamint részt vehetnek a világ legjobb HR gyakorlatait, és a HR jövőjét bemutató londoni SuccessConnect konferencián, ahol Sir Richard Branson, a Virgin csoport alapítója is előadást tart.
A fődíj egy csoportos tréning a nyertes vállalat számára, amely szintén a szakmai továbbképzést szolgálja.
A pályázatokat nemzetközi zsűri fogja értékelni több szempont - mint például az innováció, a megoldott helyzet jelentősége, az elért üzleti eredmény nagysága - alapján. A zsűri tagjait olyan nemzetközi nagyvállalatok HR vezetői adják, mint a MOL-csoport (Zdravka Demeter Bubalo), a KMG (Simona Popovici), a PGE Polska Group Energetyczna (Marta Szlachcic), az SAP (Kathrin Haag), valamint tagja az SAP SuccessFactors alelnöke (Tim Ringo).
Jelentkezni május 8-ig lehet a http://www.hrchallenge.eu/ honlapon keresztül.
Világszinten vezetik be a magyar ötletet
2016-ban, a verseny indulásakor a Grundfos Hungary Kft. HR gyakorlatát választották a legjobbnak.
„Nemcsak nekem, hanem az egész csapat számára sokat jelentett a tavalyi elismerés. Kollégáim és az egész szervezet számára nagyon motiváló volt, valamint a fődíj, a Koen Gonissen által tartott képzés, új perspektívát adott a menedzsment terén. A díjazott projekt annyira népszerűvé vált Magyarországon, hogy idén globálisan is bevezetjük” - mondta el Gelbmann Csenge, a Grundfos Hungary Kft. szervezetfejlesztési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- A vállalatok nem állnak készen a jövő HR-kihívásaira
- A MÁV átállt az új, hárommilliárdos, informatikai háttérrel támogatott közlekedésfejlesztési rendszerére
- A Rubik-kockát akadálymentesíti vakok számára a SCI-ndikátor nyertese
- Elkezdődött a BeeSmarter jelentkezési időszaka
- Melyik startup nyeri idén a Blastoff 150 ezer eurós fődíját?
- Óriási informatikai fejlesztés a Waberer’s csoportnál
- Mesterséges intelligenciával is bővül az SAP vállalatirányítási rendszere
- Magyarok a nemzetközi siker kapujában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.