Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
Az Oracle együttműködést jelent be a LinkedIn-nel és bemutatja legújabb, gépi tanuláson alapuló intelligens alkalmazásait
Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését.
A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában.
A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során.
Az Oracle a 2016-os Openworld konferencián jelentette be az ún. Adaptív Intelligens Alkalmazások piacra vitelét. Ezek mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások, amelyek kifinomult döntési mechanizmusok és gépi tanulási folyamatok révén alkalmazkodnak és tanulnak az adatokból történt interakciókból, és ennek eredményeképpen javaslatokat tesznek az üzleti felhasználóknak a következő lépést illetően.
Az Oracle új “Adaptive Intelligent Apps for CX (Customer Experience)” alkalmazásai kereskedelmi, értékesítési és marketing szakemberek számára kínál megoldásokat, hogy ügyfeleiknek magasabb szintű fogyasztói élményt nyújthassanak. Ezek az alkalmazások a világ legnagyobb adatfelhőjére, az Oracle Data Cloud-ra épül, több mint 5 milliárd fogyasztói profilt tartalmaz és több mint 7,5 trillió adatpontot gyűjt havonta.
Az Adaptive Intelligent Apps for CX alkalmazások képesek valós időben reagálni, tanulni és alkalmazkodni korábbi és aktuális ügyféladatokat, közösségi aktivitást, kattintásokat, valamint egyéb információkat, mint időjárás, hasonló profilú más felhasználók tevékenysége és Internet of Things adatokat alapul véve.
Kapcsolódó cikkek
- A jövő informatikai szakemberei a középpontban
- Az Oracle tanulmánya szerint a fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Egyre több hűségprogram bukik el, de létezik megoldás
- A közép-kelet-európai régió vállalatai a digitális átalakulás útjára lépnek
- 6 + 1 aktuális marketing trend, ahogy a Marketing Döntéshozók Klubja látja
- Új felhő platformot és kiterjesztett felhőrégiókat jelentett be az Oracle
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.