A világ 88. legértékesebb márkája a Huawei
A Forbes listáján egyetlen kínai márkaként szerepel a gyártó
A Huawei egyetlen kínai márkaként felkerült a FORBES legértékesebb márkákat összegző 2017-es (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 9 százalékkal emelkedve, 7,3 milliárd dollárra nőtt.
A Forbes minden évben összeállítja a világ 100 legértékesebb márkájának listáját, amelyre több mint 200 nemzetközi jelöltből választja ki a legjobbakat. Idén a Forbes 88. helyre rangsorolta a Huawei-t, amely 2016-ban az ágazatot túlteljesítő növekedést mutatott. A vállalat tavalyi kiváló teljesítménye 2017 első negyedévében is folytatódott, a Huawei okostelefon szállításai folyamatosan gyarapodtak ebben az időszakban is, mára az IDC, az SA és a Trendforce kutatásai szerint is a Huawei a harmadik legnagyobb okostelefon szállító a világon, Kínában pedig az első helyet foglalja el.
A Huawei növekvő márkaértékét több nemzetközi intézet is elismeri, a Forbes friss listája mellett a vállalat többek között az Interbrand Top 100 legértékesebb márka listájára is felkerült 2016 októberében, amelyen a 72. helyezést érte el. Emellett a Huawei idén a 40. helyre került a Global 500 toplistán.
Kapcsolódó cikkek
- 186 százalékos növekedés a prémium kategóriás Huawei okostelefonok szállításában
- Gyorstöltő a Huawei-től
- Technológiai felfedezőútra érkeztek magyar hallgatók Kínába
- A Huawei nyert a fotós szakma „Oscar-gáláján"
- A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében
- Reklámfilmet készített a Huawei
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- 75,1 milliárd dollár volt a Huawei árbevétele 2016-ban
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja