Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent
A Vodafone és az MVLSZ együttműködése eredményeként jött létre az az egyedi üzleti intelligencia alapú vízilabda elemző megoldás, ami segíti a magyar vízilabda-válogatottak felkészülését és támogatja az utóelemzői munkálatokat.
A Vodafone Magyarország továbbra is hatalmas lelkesedéssel drukkol a magyar vízilabda-válogatottaknak, hiszen a női csapat szerdán 10-9-re legyőzte Görögországot, pénteken pedig Olaszország ellen indulhat az 5. helyért. A férfi válogatott pedig a döntőben harcol Horvátország ellen a VB győzelemért. A szolgáltató úgy gondolja, hogy a szponzorációs és erkölcsi támogatás mellett úgy járulhat hozzá maximálisan a válogatottak sikereihez, ha a saját kompetenciájából fakadó eszközökkel szakmailag is segíti őket. Erre kiváló példa a Nextent Informatika Zrt.-vel közösen létrehozott sportdiagnosztikai megoldás, mely napi szinten segítheti a csapatok munkáját. A vízilabda elemző megoldás számos paraméter mentén teszi elemezhetővé a mérkőzéseket, hogy a szakmai stáb és a játékosok gyorsan hozzáférhessenek az adatokhoz. A tanulságok leszűrése és az eredmények automatizált, professzionális elemzése után így eredményesebb lehet a felkészülési folyamat.
A Magyar Vízilabda Szövetség számára létrehozott sportdiagnosztikai megoldást a Nextent fejlesztette a Vodafone támogatásával. A Nextent, mint a hazai ICT piac Big Data és Üzleti Intelligencia kiemelkedő szakértője közel 20 éve szállít innovatív informatikai megoldásokat a telekommunikációs, energetikai, orvosi és sportdiagnosztika területein és teremt adatokból üzleti értéket hazai és nemzetközi nagyvállalatok számára. Az új fejlesztésű sportdiagnosztikai megoldás hatalmas segítséget jelent a mérkőzések utólagos elemzése és kiértékelése során, de a jövőbeni fejlesztések után akár két negyed között is segíthet majd az aktuális taktikai döntésekben és abban, hogy mely játékosokat lehet érdemes cserélni a mért tevékenységeik alapján. Az eddig nehezebben összegyűjthető adatokból most egy kattintással készíthető pontos elemzés.
A programmal az adatbázisban elérhető valamennyi mérkőzés elemezhető, így egy meccs teljesítményét könnyen össze lehet vetni az átlagos teljesítménnyel is. Az adott meccsre vonatkozóan különböző gyorsan áttekinthető diagramokon szemlélteti a szoftver, hogy melyik csapat milyen mértékben dominált a mérkőzés alatt. Az elemzések egyéni játékosok és manőverek szintjén is elérhetők. Kiderül például, hogy mennyi ejtett, pattintott kapura lövés volt, honnan indult, továbbá, hogy a kapu mely szegletére irányult a lövés és gól lett-e belőle. A kapura lövéseknél pedig elemezhető, hogy egy kiválasztott játékosnak milyen lövései voltak, de az is, hogy egy adott pozícióból hogyan alakultak a lövések. A Vodafone bízik benne, hogy a megoldás és annak a közeljövőben tervezett további fejlesztései mind az edzőknek, mind a játékosoknak hatalmas segítséget jelent majd a további sikerek elérésében.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone 4G+ a Balatonnál is
- Új vezérigazgató-helyettes a Vodafone-nál
- Az IP Systems szoftverével csökkentik a kockázatot a Budapesti Erőműnél
- Három új sajátmárkás okostelefonnal bővül a Vodafone kínálata
- Tanúsított szoftverek már a SUSE felhő- és tárolási megoldására is
- Új Nokia telefonnal bővült a Vodafone kínálata
- A FinalWire újabb frissítést adott ki népszerű rendszer-információs szoftverének PC-s verziójához
- Több százezer adategyeztetésnél tart a Vodafone
- Korlátlan közösségi élmény mindenkinek
- A Vodafone-nál is online intézhetjük az adategyeztetést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.