Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
A BB önfejlesztő és saját személyiséggel rendelkezik: segítőkész, barátságos, professzionális és tapasztalt. A BB-t 250 KLM-es munkatárs segíti, így amennyiben elakad, és nem tud további választ adni az ügyfeleknek, átirányítja őket egy ügyfélszolgálatoshoz. A BB szolgáltatási portfóliója hamarosan bővül – beleértve a hangot is –, és egyre több digitális csatornával lesz kompatibilis.
„A KLM a személyes megközelítésről híres. Közösségi média csatornáinkon 250 munkatársunk a nap 24 órájában kezel csaknem 16 000 ügyet hetente. Ez a szám egyre csak nő, miközben az ügyfelek gyorsabb választ várnak, ezért elkezdtünk azon kísérletezni, hogy a mesterséges intelligencia hogyan segítheti kollégáinkat abban, hogy személyes, naprakész és megfelelő választ adjanak. A BB-vel a KLM új szintre emeli a social media stratégiát: a technológián keresztül nyújt személyre szabott szolgáltatást, amikor pedig szükséges emberi erőforrást vonunk be.” – nyilatkozta az BlueBot-ról Pieter Groeneveld, az Air France KLM digitális divíziójának szenior alelnöke.
2009 óta a légitársaság közösségi média jelenléte verhetetlen, több mint 25 millió rajongóval és követővel büszkélkedhetnek. A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media oldalakon, ebből 16 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában WhatsAppon, Facebookon, Messengeren, Twitteren, LinkesInen, WeChaten és KakaoTalknon 9 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.
Kapcsolódó cikkek
- Bekúszott a mindennapokba a mesterséges intelligencia
- Milyen szerepet játszik a mesterséges intelligencia a kiberbiztonság területén?
- Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
- Eltűnnek a jövőben az IT-biztonsági szakemberek?
- A Kirin 970, a Huawei első mobil AI platformja
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A Bosch munkatársakká változtatja a robotokat
- A mesterséges intelligencia feltartóztathatatlanul terjed
- Messengeren is elérjük az Air France beszállókártyákat
- Az utasok kétharmada szeretne internetezni a repülési idő alatt is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.