A Lexmark új, specializált intelligens képrögzítési megoldásokat ajánl a kiskereskedelmi, banki és biztosítói piac számára

forrás: Prím Online, 2017. október 5. 15:37

A technológia a dokumentumok rögzítésének automatizálásával felgyorsítja a papír alapú folyamatokat, és így lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy valódi hálózatos digitális ügyfélélményt biztosítsanak.

A képalkotás terén világelső Lexmark International, Inc. olyan intelligens képrögzítő megoldások európai bevezetését jelentette be, amelyek kimondottan a banki, a biztosítási és a kiskereskedelmi szektorban működő vállalkozások és ügyfeleik igényeit célozzák meg. 

 

Az új ágazat-specifikus megoldások egy olyan Lexmark intelligens multifunkciós nyomtató (MFP) érintőképernyőjéről érhetők el, amely átjáróként működik a vállalkozás alapvető rendszerei felé. Az új megoldások ésszerűsítik, digitalizálják és egyszerűsítik az információkezelést, meggyorsítják a vállalkozások számára az ügyféladatok rögzítését, feldolgozását és ellenőrzését.

 

A banki, biztosítási és kiskereskedelmi környezetben dolgozó szakemberek igényeihez igazított intelligens képrögzítési lehetőségek használata a teljes vállalaton belül minimális képzést igényel, és nagymértékben megkönnyíti a távoli helyszíneken rögzített adatok és dokumentumok integrációját. 

 

 

Ágazat-specifikus megoldások

Lexmark In-Store Capture for Retail: 2017. szeptember 27-től érhető el. Kimondottan arra tervezték, hogy leegyszerűsítse és felgyorsítsa a nem hatékony papír alapú folyamatokat, ezen belül a vásárlók onboarding folyamatát, a számlázást és az incidensek jelentését, hogy az üzlet személyzete az értékesítési területen tevékenykedhessen, a vásárlók között. A legtöbb üzleti és back-end kiskereskedelmi rendszerrel való közvetlen integráció gondoskodik arról, hogy a Lexmark In-Store Capture a vállalkozások számára azonnal használható megoldás legyen.

 

Lexmark Smart Document Capture for Banking: 2017. október 4-től érhető el. Ésszerűsíti a fiókon belüli papír alapú folyamatokat, ami segít a bankoknak az ügyfélszolgálat, a pontosság és a megfelelőség javításában. A rendszer bevezetése úgy automatizálja a papír alapú folyamatokat, hogy egy helyszíni Lexmark MFP segítségével biztosítja az adatokat az onboarding folyamathoz, rögtön ahogy az ügyfél átadja a dokumentumait. Ez teszi lehetővé azt, hogy az ügyfelek egyszerűen és gyorsan nyithassanak új számlát, engedélyeztethessenek egy hitelkérelmet vagy jegyeztethessenek be jelzálogot, miközben mindvégig tájékoztatást kapnak magáról a folyamatról.

 

Lexmark Smart Document Capture for Insurance: 2017. október 11-től érhető el. A Lexmark MFP intelligens funkcióira támaszkodva segíti a biztosítótársaságokat a kulcsfolyamatok digitalizálásában az ügyfelek jobb kiszolgálása, hatékonyság elérése és a megfelelőség biztosítása érdekében. Így a biztosítási szakemberek hálózatos, digitális élményt nyújthatnak a papír alapú űrlapok és dokumentumok hatékony rögzítésével és feldolgozásával, valamint ezek gyors beillesztésével a már meglévő rendszerekbe, így ésszerűsítve a digitális üzleti folyamatokat.

 

Támogató idézet

Az új megoldások kapcsán Csucska Péter, a Lexmark Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta: „Ez a három sajátos, erőteljesen papír alapú folyamatokra támaszkodó piaci szektor folyamatos és erősödő kihívásokkal találja szembe magát azoknak a digitális piaci szereplőknek a részéről, akik az ügyfélélmény forradalmasítását ígérő online üzleti modellekkel célozzák meg az ügyfeleket. Ezek az új, intelligens képrögzítő megoldások a manuális, papír alapú folyamatok automatizálását befolyásoló kritikus pontokat veszik célba, hogy biztosítható legyen a mai piaci igényeknek megfelelő hatékony és eredményes ügyfélszolgálati szint.”

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01