A Facebook Blueprint nevű globális képzési programja már egymillió kkv-t segít világszerte

forrás: Prím Online, 2017. november 13. 09:48

A Facebook Blueprint egy globális képzési és minősítési program a Facebookon és Instagramon folytatott marketingtevékenységről. Az oktatási programra mostanra 1 millió kis-, és középvállalat regisztrált világszerte.

A Facebook Blueprint egy ingyenes online képzési és minősítési program, amelyet a Facebook 2015-ben indított el azért, hogy elősegítse vele a kis-, és középvállalatok növekedését. A programhoz idén novemberre már 1 millió vállalkozás csatlakozott világszerte.

 

A Blueprinten több mint 90 online tanfolyamatot lehet elvégezni, ezeket ingyenesen végezhetik el a vállalatok munkatársai, mindössze egy Facebook-fiókra van szükség az elvégzésükhöz. Ennek köszönhetően indulása óta a világ 150 országából több mint másfélmillió felhasználó eddig mintegy 3,5 millió elektronikus tanfolyamot végzett el rajta. 

 

Az online tanfolyamok elvégzésével a vállalatok kibővíthetik azoknak az eszközeiknek a körét, amelyek segítségével a Facebookot használhatják vállalatuk tevékenységének bővítéséhez. A közösségi oldal szolgáltatásainak szakszerű, rutinos használata ma már kulcsfontosságú, a Facebook nemrég készült Future Business Survey című kutatása szerint azonban a világszerte működő kis-, és középvállalatok 42 százaléka leginkább egymástól szerez új ismereteket a témában.

 

Nem csak kis-, és középvállalatok, de ügynökségek is használják a Blueprintet elsősorban munkatársak toborzása során, míg a non-profit szervezetek ezen a platformon keresztül képezik önkénteseiket arra, hogy még hatékonyabban tudjanak adományokat gyűjteni. A digitális és reklámügynökségek munkatársai pedig azért szereznek minősítést a Blueprinten keresztül, hogy igazolni tudják azt, hogy értenek a facebookos marketinghez.

 

Az alábbiak a legnépszerűbb online tanfolyamok a Facebook Blueprinten:

  • Üdvözöljük a Facebook-marketingben! (Welcome to Marketing on Facebook)
  • Hirdetési irányelvek a tartalomhoz, kreatívokhoz és targetáláshoz (Ad Policies for Content, Creative, and Targeting)
  • Best Practice-ek márkák számára (Brand Best Practices)
  • Így terjeszd ki a kampányod elérését az Audience Network rendszerrel! (Extend Your Campaign's Reach with Audience Network)
  • Targetálás: alapvető célközönségek (Targeting: Core Audiences)

 

„A Facebook elkötelezett az iránt, hogy a Blueprint oktatási és minősítési rendszeren keresztül megismertesse a vállalatokat a Facebookon és az Instagramon elérhető marketingmegoldásokkal, így segítve a munkájukat” - mondta el Robert Bednarski, a Facebook közép-kelet-európai régiós vezetője.

 

A Blueprint három típusú edukációs szolgáltatást kínál: az eLearning szekcióban online kurzusokat lehet elvégezni, melyek között egyszerű, akár 15 perc alatt elvégezhető kurzusok is különböző nehézségi színvonalat képviselnek a kezdőtől a haladóig. A Blueprint Live egy meghívásos rendszerben elérhető interaktív, személyre szabott képzési program ügynökségek és ügyfeleik számára, amely a Facebook-, és Instagram-marketing stratégiai alapjainak elsajátítását teszi lehetővé. Azok a vállalatok, akik csatlakoztak a programhoz, a megfelelő vizsgál elvégzésével megszerezhetik a hivatalos Blueprint Certification minősítést, amely igazolja haladó szintű szakmai ismereteiket a Facebook platform használatában.

 

A Facebook Blueprint oktatási programról további információkat ezen az oldalon találhat: facebook.com/blueprint. További tanácsokért, más Blueprintet használó cégek növekedést szolgáló tapasztalataiért érdemes felkeresni a Blueprint oldalát a Facebookon és az Instagramon.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14