Ismét a Simple by OTP alkalmazás lett a nyertes
Jelenleg több mint 390 000 regisztrált felhasználója van az integrált alkalmazásnak és másfél milliónál is több tranzakciót bonyolítottak vele indulása óta. Idén szeptembertől pedig már mindenki, banktól függetlenül használhatja a Simple applikációban lévő mobilfizetési megoldást.
Pár órával az után, hogy az OTP Bank három díjat is nyert a Mastercard Év Bankja díjátadóján (Az év bankja, Az év leginnovatívabb bankja, Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze) a Magyar Marketing Szövetség által delegált szakmai zsűri 2016 után idén is a Simple by OTP alkalmazást tüntette ki Minőség Díjjal az Év Applikációja díjért folyó versenyben. A címre olyan alkalmazások pályázhattak, amelyek mobil eszközökről bárhol elérhető funkcióikkal segítik a felhasználók mindennapi életét. A zsűri elsősorban az innováció, a funkcionalitás és felületek kezelhetősége szempontjából mérlegelte a versenyre nevezett megoldásokat.
A kategória 11 pályázója közül díjat nyert Simple by OTP értékelésében a zsűri kiemelte, hogy az alkalmazás jelenleg több mint 390.000 felhasználó életét teszi egyszerűbbé, legyen szó autópálya matrica vásárlásról, parkolásról, mozijegy vásárlásról vagy étel rendelésről. Nincs más olyan applikáció a piacon, ami ilyen sok szolgáltató vásárlási funkcióját kínálná egyszerre.
„Az idei a fejlesztések éve volt számunkra, ezért most különösen örülünk az elismerésnek" – kommentálta a díjat Benyó Péter az OTP Mobil Kft. ügyvezető igazgatója. „Júniusban vezettük be, s szeptemberben már mindenki számára elérhetővé tettük a mobilfizetést, függetlenül attól, hogy melyik banknál vezeti számláját. Azóta közel 35.000 aktív digitalizált kártyával több mint 500.000 tranzakciót hajtottak végre felhasználóink” - tette hozzá.
A Simple by OTP idén a „Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás” címet is elnyerte, a FintechRadar felhasználóbarát pénzügyi megoldásokat díjazó versenyén. A szakma elismerése mellett az alkalmazás a felhasználók szerint is jól teljesít, az App Store-ban 4,8-as, míg a Google Playen 4,5-ös értékeléssel jutalmazták a felhasználók.
Az alkalmazás további díjai:
- 2014 – Mobil marketing megoldások kategória – Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)
- 2015 – Az év lakossági mobileszköz alkalmazása (Mastercard)
- 2016 – Az Év Applikációja - Minőségi díj (Az Év Honlapja)
- 2017 - Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás (FintechRadar)
- 2017 – Az Év Applikációja - Minőségi díj (Az Év Honlapja)
Kapcsolódó cikkek
- Útvonaltervező segíti a kerekesszékesek és a babakocsit toló szülők közlekedését
- 38 millió forint összdíjazású Digitális Ötletpályázatot hirdet az OTP Fáy András Alapítvány
- Interaktív ’56-os diákverseny Budapest utcáin
- A GNSoft online képszerkesztő alkalmazást fejlesztett
- Simple: mobilfizetés mindenkinek
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- Kutatás: a futók többsége mobil nélkül nem indul futni
- Egyszerűbb foglalás és felhasználóbarát beszállókártya az új Wizz applikációban
- Mistory városi kalandjáték Egerben
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.