3 millió eurót költött az üllői raktárának bővítésére és fejlesztésére idén az eMAG
Az új futószalagos platform növeli a termelékenységet és gyorsítja a raktári munkát. A 21 000 négyzetméteres logisztikai központ jelenleg a termékek 70 százalékát tárolja, de a tervek szerint ez egy éven belül 90 százalékra nő majd.
Bemutatta megújult és kibővített magyarországi raktárát az eMAG, mely felkészült az idei Black Friday akcióra és az azt követő karácsonyi rohamra. A november 24-én induló ünnepi szezonban rekordok dőlhetnek, ezért az online kereskedelemben piacvezető eMAG személyi állományát és a raktárban három műszakban, folyamatos üzemben állítja össze a csomagokat, hogy azok időben megérkezzenek a vásárlókhoz. A hónapok óta tartó felkészülés csúcspontjaként a raktárban dolgozók létszámát 90-ről 150-re bővítették.
Az eMAG üllői logisztikai központja, amit a vállalat két évvel ezelőtt nyitott meg, mostanra 21 000 négyzetméteresre bővült, ez három focipályának felel meg. A 15 méteres belmagassággal rendelkező logisztikai központ rohamtempóban fejlődik. Jelenleg 20 000 különböző termék található meg itt, de a Black Friday napjáig folyamatos a betárolás, jövő péntekre a termékek száma a 600 000 darabot is túllépi majd.
A webáruházban 2015 óta nemcsak az eMAG által forgalmazott termékek érhetők el, hanem a marketplace platformon keresztül csatlakozott boltok kínálata is, míg ezek száma tavaly 400 volt, mostanra meghaladja az 1400-at. Így az eMAG.hu oldalon keresztül elérhető termékek száma eléri az egymilliót. A vállalat célja, hogy egy éven belül négyezerre növelje az értékesítő partnerek számát hazánkban.
Az Európában 4 országban jelenlévő eMAG csoport az idei évben 2,5 millió eurót költött szerverekre, hostingra és felhőszolgáltatásokra, emellett csak a magyarországi raktárbázis fejlesztésére és bővítésére 3 millió eurót fordított a vállalat. Ennek köszönhetően ma már a hazai rendelések 70 százalékát az üllői raktárból teljesíti a vállalat, ez a következő 12 hónap során 90 százalékra nő majd a tervek szerint.
Az üllői logisztikai központ legújabb fejlesztése egy olyan görgős futószalag-rendszer, ami egy raktár-a-raktárban platformhoz kapcsolódva a softline termékek komissióját könnyíti meg és gyorsítja fel. Ezt a technológiát főleg futárszolgálatok használják, raktári felhasználása egyedülállónak számít.
„Ez a bővítési és fejlesztési csomag egy fontos lépés az eMAG életében, megerősíti a frissen megszerzett első helyünket az elektronikus kereskedelemben. Bár egy cég életében nem az első hely megszerzése, hanem annak megtartása a legnagyobb kihívás, közben azon is dolgozunk, hogy az offline boltok piacán is megjelenhessünk a közeljövőben” – mondta el Catalin Dit, az eMAG hazai vezetője.
Az eMAG csütörtökön azt is bejelentette, hogy logisztikai partnereinek számát a tavalyi négyről ötre emelte, így idén már az MPL, a HDT, a DPD, a Trans-o-flex és a Sprinter is szállít házhoz csomagokat. Emellett lehetőség van csomagpontra is kérni a megrendelt termékeket, melyekből több mint 3850 darab van már az országban. A vásárlók számára vonzó lehet még a „Nyitott doboz” szolgáltatás, melynek keretében átvételkor megtekinthetik a terméket, és csak akkor kell kifizetniük, ha elégedettek a látottakkal. Ezen kívül a 30 napos ingyenes visszaküldési opció garantálja, hogy a termékeket kockázat nélkül próbálhatják ki a vevők. Minden termékre kérhető kiterjesztett garancia, illetve most az eMAG 4 éves garanciát kínál a 150 ezer forint feletti értékű televíziókra és a 300 ezer forint feletti elektronikai termékekre.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- Az Ecommerce Hungary kiáll a magyar e-kereskedőkért
- Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján
- Látványos eredményt hoztak az e-kereskedelemben végzett fogyasztóvédelmi ellenőrzések
- Így többszörözd meg forgalmad a Black Friday-en
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.