A HP tovább bővíti üzleti Device-as-a-Service szolgáltatásait
A HP bemutatta vásárlói és partnerei számára kialakított Device as a Service (DaaS) szolgáltatásainak új generációját.
A friss szolgáltatáscsomagban érkező megoldások tartalmazzák többek között az új, prediktív elemzési funkciókat, amelyek a korábbinál is szélesebb körű vásárlói igényeknek felelnek meg, valamint a továbbfejlesztett HP Tech Café Market megoldásokat, amelyek egyszerűbbé teszik az IT támogatások biztosítását.
„Szolgáltatásaink folyamatos bővítése is tükrözi a HP elkötelezettségét, hogy olyan termékeket alkosson, amelyek megfelelnek a munkavállalók változó igényeinek – mondta Guy Collet, a HP Európai, Közel-Keleti és Afrikai (EMEA) régiójának személyre szabott szolgáltatásokért felelős üzletágának elnöke. – Ezek a kiterjesztett szolgáltatások okos, mégis egyszerű megoldásokat kínálnak a modern munkavállalók számára, valamint új növekedési lehetőségeket nyitnak meg ügyfeleink, értékesítő partnereink és üzlettársaink előtt.”
A vállalatok informatikai részlegei folyamatosan keresik az új lehetőségeket, hogy mind a HP, mind más gyártók elektronikus készülékeit hatékonyabban használják. A HP DaaS szolgáltatások kiterjesztése éppen erre a kihívásra kínál megoldást. A HP az elmúlt időben jelentősen növelte szolgáltatási üzletágát, így a HP DaaS szolgáltatások jelenleg világszerte közel 100 értékesítési partnernél érhetők el.
Analitika és egységes végpontkezelés
Az IDC felmérése szerint az eszközkezelést érintő problémák az IT vezetők 63 százalékának nehezíti munkáját. Ezek a szakemberek feladataik elvégzése során több figyelmet szeretnének szentelni más, a mobilitást, üzleti alkalmazásokat és biztonsági kezdeményezéseket érintő projektekre. Az elérhető erőforrások növelése érdekében a HP kiterjeszti a valós idejű hardverelemzési és proaktív eszközkezelési lehetőségeit. A HP új szolgáltatása lehetővé teszi a hardverműködés elemzését, valamint a potenciális hibák felismerését és javítását. A HP DaaS kiemelkedő adatelemzési képessége a Windows, Android, iOS, és macOS platformokon is elérhető, így teremtve egyedülálló, több rendszeren is futó megoldást, amely az IT eszközök hatékonyságát és az alkalmazottak felhasználói élményét is jelentősen növeli.
Személyre szabott megoldások és maximális rugalmasság
A HP DaaS megállapodások teljes mértékben személyre szabhatók, így az egyes eszközök élettartamához igazíthatók. A HP egyúttal egy end-to-end értékesítési és tárolási megoldást, a HP Tech Café Market Enhanced-et is létrehozta, amellyel bármikor elérhetők a tartozékok, valamint segítségével az eszközcsere és javítás is bármikor elvégezhető. Ez a megoldás az egyre mobilisabb munkaerő igényeit figyelembe véve született meg, és alkalmazása egyszerűbbé teszi az IT divíziók életét.
További információ a www.hp.com/go/Daas oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC
- Az új innovációkkal a HP feszegeti a számítástechnika jelenleg ismert határait
- Hordozható fotónyomtató a HP-től
- VR-játékok a legújabb HP-eszközökön és versenylehetőség a Team Plague e-sportolói ellen
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Tovább bővült a HP Spectre termékcsaládja
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Egy asztali gép ereje az igazi gamereknek szánt új HP laptopban
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.