FlixBus-os utazás Google Asszisztenssel
A mesterséges intelligencia találkozik a buszos utazással: áprilisban a FlixBus a világ első távolsági buszszolgáltatójaként integrálta ajánlatát a Google Asszisztens rendszerébe, így az utazás tervezése és a jegyfoglalás már hangvezérléssel is lehetséges.
A Google Asszisztenssel a FlixBus utasai gyors és könnyű hozzáférést kapnak a csatlakozásokhoz, menetrendekhez, aktuális árakhoz egy egyszerű kérdés feltevésével. Amikor a megfelelő utazást megtalálták, hangvezérléssel foglalhatják le jegyeiket. A FlixBus funkció először angol, német és francia nyelvterületen lesz elérhető. A nemzetközi FlixBus hálózat csatlakozásai már 2017 márciusától elérhetők a Google Transit funkcióban a magyar felhasználók számára is.
Digitális mobilitás: A FlixBus a Google Asszisztenssel még egyszerűbbé teszi az utazás tervezését
A felhasználóbarát digitális megoldások biztosítása a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezi az öt évvel ezelőtti alapítás óta. Az olyan vezető technológiai cégekkel való együttműködés mellett, mint a Google, a FlixBus anyacége közel 200 programozót is foglalkoztat saját csapatában, akik folyamatosan fejlesztik a cég technológiai ajánlatát, például a FlixBus alkalmazást vagy a buszok valós idejű követését lehetővé tevő „Hol a buszom” funkciót.
„Szeretnénk a FlixBus ügyfeleinek a legjobb utazási élményt biztosítani innovatív digitális megoldások segítségével. A Google Asszisztens integráció lehetővé teszi, hogy az utasaink könnyedén, hangvezérléssel foglalják le a FlixBus leggyorsabb és legolcsóbb csatlakozásait és naprakész utazási információkat kapjanak távolsági buszos utazásukról.” – mondta el Daniel Krauss a FlixBus társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója.
„Minél előbb kihasználják a cégek a támogató marketing előnyeit, annál valószínűbb, hogy releváns tudás birtokába kerülnek ezen a téren.” – tette hozzá Malte Will, a Google Asszisztens termék együttműködésekért felelős menedzsere. „Örülünk, hogy a FlixBus korán felismerte az ebben rejlő lehetőséget, így partnerként együtt formálhatjuk a digitális asszisztencia jövőjét.”
A gyakori kérdések mellett a FlixBus Action közel 800, a FlixBus szolgáltatásához kapcsolódó minta kifejezést tartalmaz, három nyelven. A funkció multimodális keresést is támogatja, szöveges, írásos és kattintás vezérelt módon is használható, attól függően, hogy milyen eszközön történik a kommunikáció a Google Asszisztenssel. Az integráció a FlixBus 250.000 csatlakozását, 27 ország 1700 célállomását teszi könnyen elérhetővé. Áprilisban számos Magyarországot érintő útvonalon is folyamatosan növeli hálózatát a FlixBus, a környező nagyvárosok irányába kibővített ajánlattal kezdi a nyári szezont a mobilitási szolgáltató. Budapestről Bécsbe júniustól napi akár 28 indulás közül választhatnak az utasok, míg Zágrábba a kapacitást megduplázva a forgalmasabb napokon hat zöld buszt is indít majd naponta a vállalat. Emellett Ljubljana, Grác, és Krakkó fele is bővül a menetrend.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes VR technológiás applikáció felújítóknak, építkezőknek
- Új mobiltechnológia vállalatoknak
- Így szerezhet jobb állást 20 perc alatt
- Van új az app alatt a CIB-nél
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Egyre több ételt rendelnek a Simple alkalmazáson keresztül
- Megújul a Mobil Munka telefonos applikáció
- Megállíthatatlan a Simple népszerűsége
- A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
- Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.