A PayPal már magyarul is elérhető
A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait.
A PayPal globális online fizetési, pénzküldési és -fogadási platform magyarországi indulása óta számos innovatív pénzforgalmi megoldást mutatott be, amelyek könnyebbé és biztonságosabbá teszik az online fizetést:
- A PayPal Vásárlói védelem értelmében a vásárló fél a teljes vételárat és a szállítási költséget is visszaigényelheti, ha nem kapja meg a megrendelt árucikket, vagy az jelentősen eltér a webáruház termékleírásától.
- A PayPal Értékesítői védelem a kereskedőknek kínál védelmet arra az esetre, ha például a vételárat jogosulatlan tranzakcióval fizetették ki.
- A Visszatérített visszaküldés értelmében a vásárlók indoklás nélkül visszaküldhetik a megrendelt árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét.
- A PayPal.Me segítségével gyorsan, egyszerűen és biztonságosan küldhetünk és fogadhatunk pénzösszegeket barátoktól, családtagoktól, munkatársaktól.
- A PayPal One Touch szolgáltatással még egyszerűbbé válik a fizetés folyamata, mivel a szolgáltatás aktiválása után már csupán egyetlen kattintás is elég a fizetéshez.
A felsorolt szolgáltatások eddig idegen nyelven voltak elérhetőek, azonban mostantól a PayPal weboldalának alaptartalma és hamarosan a mobilalkalmazás is a felhasználók rendelkezésére áll magyarul.
„A PayPal-nél azon dolgozunk, hogy az online vásárlást minél egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük, ezért örömmel jelentjük be, hogy magyar nyelven is elérhetővé tesszük szolgáltatásainkat” – mondta Marcin Glogowski, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója. „Mostantól még azok is könnyebben és biztonságosabban tudnak árukat és szolgáltatásokat vásárolni, értékesíteni, valamint pénzt küldeni a barátok és családtagok között, akik számára korábban az angol nyelv akadályt jelentett.”
Milyen változtatásokat tartalmaz a bejelentés?
A magyar fogyasztók mostantól még könnyebben, néhány kattintással vásárolhatnak és fizethetnek a világ egyik közkedvelt online fizetési megoldásával. A honosításnak köszönhetően a következő funkciók válnak elérhetővé magyar nyelven:
- fiók létrehozása
- fizetés
- profil beállítások kezelése
- útmutató a csomagvisszaküldés költségeinek megtérítésére
- útmutató problémás fizetésből vagy vásárlásból fakadó károk megtérítéséhez
- a magyarországi és külföldi webshopok aktuális híreit, ajánlatait tartalmazó hírlevél
- A felsoroltak mellett az összes számlainformáció rendelkezésre áll magyar nyelven, illetve a kereskedők mostantól magyar nyelvű számlát is ki tudnak állítani. A PayPal ügyfélszolgálat továbbra is angol nyelven érhető el, de a Súgó már magyarul is rendelkezésre áll (bejelentkezett felhasználók számára).
A PayPal Magyarországon jelenleg is népszerű fizetési megoldás, az ország a vállalat egyik legfontosabb piaca a közép- és kelet-európai régióban. A PayPal adatai szerint a magyar vállalatok aktívan értékesítenek online olyan országokba, mint például az USA, az Egyesült Királyság, Németország, Kanada, Ausztrália, Franciaország, Kína, Olaszország és Spanyolország. Az IPSOS nemzetközi e-kereskedelmet vizsgáló felmérése szerint a helyi webshopok mellett a magyarok többnyire Kínából (36%), az Egyesült Királyságból (15%), Németországból (13%), az USA-ból (9%) és Japánból (4%) vásárolnak. A legnépszerűbb termékkategóriák a divatcikkek (ruházat, lábbelik, kiegészítő) az elektronikai cikkek, a játékok és a hobbi termékek.
Kapcsolódó cikkek
- Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Európa új tigrisei
- Hazánkban is egyre népszerűbb az eSport
- eTrends Monitor: Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac
- Egyre több ételt rendelnek a Simple alkalmazáson keresztül
- 1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- E-kereskedelem: így viselkedünk egy webáruházban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.