A PayPal már magyarul is elérhető

forrás: Prím Online, 2018. május 1. 08:32

A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait. 

A PayPal globális online fizetési, pénzküldési és -fogadási platform magyarországi indulása óta számos innovatív pénzforgalmi megoldást mutatott be, amelyek könnyebbé és biztonságosabbá teszik az online fizetést:

  • A PayPal Vásárlói védelem értelmében a vásárló fél a teljes vételárat és a szállítási költséget is visszaigényelheti, ha nem kapja meg a megrendelt árucikket, vagy az jelentősen eltér a webáruház termékleírásától. 
  • A PayPal Értékesítői védelem a kereskedőknek kínál védelmet arra az esetre, ha például a vételárat jogosulatlan tranzakcióval fizetették ki. 
  • A Visszatérített visszaküldés értelmében a vásárlók indoklás nélkül visszaküldhetik a megrendelt árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét. 
  • A PayPal.Me segítségével gyorsan, egyszerűen és biztonságosan küldhetünk és fogadhatunk pénzösszegeket barátoktól, családtagoktól, munkatársaktól. 
  • A PayPal One Touch szolgáltatással még egyszerűbbé válik a fizetés folyamata, mivel a szolgáltatás aktiválása után már csupán egyetlen kattintás is elég a fizetéshez. 

 

A felsorolt szolgáltatások eddig idegen nyelven voltak elérhetőek, azonban mostantól a PayPal weboldalának alaptartalma és hamarosan a mobilalkalmazás is a felhasználók rendelkezésére áll magyarul.

 

„A PayPal-nél azon dolgozunk, hogy az online vásárlást minél egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük, ezért örömmel jelentjük be, hogy magyar nyelven is elérhetővé tesszük szolgáltatásainkat” – mondta Marcin Glogowski, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója. „Mostantól még azok is könnyebben és biztonságosabban tudnak árukat és szolgáltatásokat vásárolni, értékesíteni, valamint pénzt küldeni a barátok és családtagok között, akik számára korábban az angol nyelv akadályt jelentett.”

 

Milyen változtatásokat tartalmaz a bejelentés?

A magyar fogyasztók mostantól még könnyebben, néhány kattintással vásárolhatnak és fizethetnek a világ egyik közkedvelt online fizetési megoldásával. A honosításnak köszönhetően a következő funkciók válnak elérhetővé magyar nyelven: 

  • fiók létrehozása
  • fizetés
  • profil beállítások kezelése
  • útmutató a csomagvisszaküldés költségeinek megtérítésére 
  • útmutató problémás fizetésből vagy vásárlásból fakadó károk megtérítéséhez
  • a magyarországi és külföldi webshopok aktuális híreit, ajánlatait tartalmazó hírlevél
  • A felsoroltak mellett az összes számlainformáció rendelkezésre áll magyar nyelven, illetve a kereskedők mostantól magyar nyelvű számlát is ki tudnak állítani. A PayPal ügyfélszolgálat továbbra is angol nyelven érhető el, de a Súgó már magyarul is rendelkezésre áll (bejelentkezett felhasználók számára).

 

A PayPal Magyarországon jelenleg is népszerű fizetési megoldás, az ország a vállalat egyik legfontosabb piaca a közép- és kelet-európai régióban. A PayPal adatai szerint a magyar vállalatok aktívan értékesítenek online olyan országokba, mint például az USA, az Egyesült Királyság, Németország, Kanada, Ausztrália, Franciaország, Kína, Olaszország és Spanyolország. Az IPSOS nemzetközi e-kereskedelmet vizsgáló felmérése  szerint a helyi webshopok mellett a magyarok többnyire Kínából (36%), az Egyesült Királyságból (15%), Németországból (13%), az USA-ból (9%) és Japánból (4%) vásárolnak. A legnépszerűbb termékkategóriák a divatcikkek (ruházat, lábbelik, kiegészítő) az elektronikai cikkek, a játékok és a hobbi termékek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01