Videósorozat a fiatalok digitális eszközhasználatáról
Új videósorozatot indított a Vodafone, amely a fiatal korosztály digitális eszközhasználatáról szól. A három részes sorozatban a hazai szakértők mellett szót kaptak olyan fiatal influencerek is, akik a digitális világban szocializálódtak, és véleményvezérként szavuk elér az érintett korosztályhoz.
Kivel fogsz találkozni az első videóban?
- Steigervald Krisztián – generációkutató
- Fegyverneki Gergő – digitálispedagógia-szakértő
- Deliága Éva – pszichológus
- Matusek M. Zsuzsanna – az Országos Gyermekvédő Liga elnöke, internetbiztonsági szakértő
- Dr. Fromann Richárd – szociológus, a JátékosLét kutatás elindítója
- Kánai András – jövőkutató, a Vodafone marketingkommunikációs szakértője
- Lina&Panni – influencer páros
A téma fontosságát mutatja, hogy a Vodafone egy kifejezetten erre a kihívásra fókuszáló felületet is létrehozott (digitaliscsalad.hu), melynek célja, hogy legyen egy bármikor szabadon elérhető felület, ami hasznos és hiteles tartalmakkal, útmutatásokkal támogatja a szülőket. A cél, hogy mindenki, minden család és szülő megtalálja a saját válaszait, és kialakítsa a legmegfelelőbb családon belüli szokásrendszert.
Az első rész:
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország mérnökei segítenek a Mangkhut szupertájfun sújtotta Fülöp-szigeteken
- Robotprogramozással újít a Vodafone és a Skool
- Idén két Főállású Angyalt is hirdetett a Vodafone Alapítvány
- A Vodafone közzétette a szilveszteri forgalmi adatait
- Vodafone karácsonyi forgalmi adatok
- Merj digitális ajándékot tenni a fa alá
- Digitális tanácsadóval újít a Vodafone
- Innováció a közjó szolgálatában
- Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén
- Digitális karácsony: hagyományos tartalom új keretben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.