A Check Point magas szintű, gépi tanuláson alapuló védelmi megoldással erősíti portfolióját
A Check Point Software Technologies Ltd., a cyber-biztonsági megoldások világszerte vezető szállítója megvásárolta a ForceNock Security vállalatot (Tel-Aviv, Izrael).
A 2017-ben alapított ForceNock olyan webes alkalmazás és API-biztonsági (WAAP) technológiát fejlesztett ki, mely gépi tanulást, valamint viselkedés és „hírnév” alapú biztonsági motorokat alkalmaz. A tervek szerint, a Check Point a ForceNock technológiáját integrálja Infinity nevű, teljes védelmet nyújtó architektúrájába.
„A cyber-támadások jelenlegi és a jövőbeni generációi elleni védelem érdekében a Check Point a legátfogóbb biztonsági architektúrát kínálja. A különböző platformok – felhő, hálózat, mobil, végpont és IoT – növekvő használata a teljes, ugyanakkor egyszerűen telepíthető és könnyen használható biztonsági technológiák alkalmazását követeli meg,” - mondta Dorit Dor, Check Point. „A ForceNock technológiájának beépítése az Infinity architektúránkba lehetővé teszi számunkra, hogy világszerte a legmagasabb szintű biztonságot kínáljuk ügyfeleink számára, ugyanakkor megerősíti gépi tanuláson alapuló védelmi képességeinket.”
Kapcsolódó cikkek
- A Check Point szerint a Fireball és a WannaCry négyből egy szervezetre van hatással világszerte
- A Getronics felvásárolta a francia ITS Overlap vállalatot
- Az ABB befejezte a GE Industrial Solutions akvizícióját
- A Forrester Research végpont-biztonsági jelentésében a Check Point Software a vezető vállalatok között szerepel
- Az elmúlt hónap legveszélyesebb rosszindulatú programjai
- Az elmúlt hónap legveszélyesebb rosszindulatú programjai
- A Kaspersky Lab Svájcba költözteti infrastruktúrájának egy részét és megnyitja első Átláthatósági Központját
- A Check Point teljeskörű Gen V cyber-védelmi megoldása a felhők számára: CloudGuard
- A crypto-bányászok világszerte a vállalatok 55%-ra jelentenek veszélyt
- Felvásárolta a magyar Balabit cégcsoportot egy amerikai IT biztonsági cég
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.