Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
Az elektronikai üzletekben szinte végeláthatatlan a tévékészülékek kínálata, a vásárlónak pedig nem csak az árról, a dizájnról és a méretről kell döntenie: nem mindegy ugyanis, hogy milyen okostévés platformot, milyen felbontást és milyen paneltípust választunk. Az átlagos vásárló könnyen elveszhet az információk rengetegében — éppen ezért alkotta meg az LG hazai képviselete a cég digitális promóterét, Chat Botondot. Az LG hivatalos weboldalán elérhető chatbot az elmúlt két hónapban több mint tizenötezer magyar felhasználónak segített az ideális televízió és a legjobb akciók megtalálásában.
Az LG teljes mértékben hazai fejlesztésű online segédje, Chat Botond a vásárlók egyéni igényei alapján segít megtalálni a megfelelő tévékészüléket. Az interaktív, automatizált chatbot egy elektronikai szaküzletben dolgozó vásárlási tanácsadóhoz, azaz promóterhez hasonlóan kommunikál az érdeklődőkkel: öt különböző kérdést tesz fel, melynek nyomán a vásárló számára legideálisabb készülékekre szűkíti le a javaslatok listáját. A „digitális promóter” nem csak felteszi a kérdéseket, hanem meg is magyarázza, miért fontos egy adott technikai részlet a felhasználó számára, ezzel edukálva a potenciális vásárlókat a televíziós technológiákról.
A kérdések azt mérik fel, hogy az érdeklődő milyen képernyőméretet és felbontást keres, elsősorban milyen típusú tartalmakat szeretne nézni a készüléken, milyen kialakítású talp számára az előnyös és milyen árkategóriájú terméket tartana ideálisnak. Ha a felhasználó tanácstalan lenne, a kérdés mellett szereplő információ ikonra kattintva megtudhatja, mit érdemes átgondolnia a válaszadáshoz. A nemrégiben bemutatott digitális promótert három és fél hónap alatt több mint 20 000 magyar használta, ami naponta átlagosan 260 vásárlói érdeklődést jelent. A felhasználók kifejezetten hasznosnak tartják az online segédet: a maximális 5 pontból átlagosan 4,2-es értékelést adtak a szolgáltatásnak.
A chatbot nem csak a megfelelő televízió kiválasztásában segít: az LG különféle termékoldalain böngészve az adott termékhez kapcsolódó aktuális leértékeléseket is megmutatja. A chatablakra kattintva a felhasználó egyből az akciót kínáló üzlet webshopjában találhatja magát, így a javasolt terméket biztonságos forrásból, a gyártó hivatalos partnereitől, a lehető legolcsóbban vásárolhatja meg. A digitális promóter a készülékhez kapcsolódó újságírói és videoteszteket is megmutatja, így az érdeklődő egyből tájékozódhat a termék tulajdonságairól.
A felhasználók anonim módon, az adatvédelmi előírások betartásával összegyűjtött és kiértékelt válaszai természetesen a hazai képviselet értékesítési tevékenységéhez is segítséget nyújtanak: a cég e válaszok alapján képes felmérni a magyar vásárlók igényeit, így optimalizálhatja értékesítési folyamatait. A chatbot elindítását követő két hónapban — a Black Friday és a karácsony időszakában — az LG 50 százalékkal növelte az eladásokat az UHD és az OLED termékkategóriákban is 2017 azonos időszakához képest. A teljes mértékben lokálisan fejlesztett chatbotot a későbbiekben az LG további leányvállalatai is adaptálhatják.
Chat Botond, az LG digitális promótere a vállalat hivatalos weboldalán próbálható ki: https://www.lg.com/hu/tv-audio-video
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG legújabb okostelefonjai a mobilitás új korszakát hozzák el
- Az LG legújabb okostelefonja a képernyő rezgetésével erősíti fel a hangot
- 3D szelfikamerás okostelefont mutat be az LG és az Infineon
- Átlátszó OLED, hihetetlenül vékony LED kijelző és üvegre simítható fóliaképernyő az LG-től
- Az LG számos kategóriában több mint 140 díjat söpört be a CES-en
- Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.