Szombaton nyit a Huawei újabb élmény alapú üzlete
Április 13-án 10 órakor, a HillSide Irodaházban nyitja meg második budapesti élmény alapú üzletét a Huawei. A legújabb Experience Store-ban a vásárlók nem csak a gyártó népszerű okoskészülékeinek és kiegészítőinek ajánlatai közül válogathatnak, de a szerviz szolgáltatásokat is igénybe vehetik, sőt, a boltnyitás alkalmából a Huawei „látványszerviz” keretében a látogatók azt is figyelemmel kísérhetik, hogyan zajlik a készülékük kijelzőjavítási folyamata.
A Huawei okoskészülékei mellett zászlóshajó szériáinak csúcsmodelljeivel, okoskiegészítőivel és szervizszolgáltatásokkal várja az érdeklődőket legújabb, április közepén nyíló üzletében. A Huawei Experience Store-ban szakképzett eladók segítségével a készüléktulajdonosok technikai támogatást, készülék-beállítási és telefonok közötti adatátviteli segítségnyújtást, valamint szervizszolgáltatást is igénybe vehetnek, melynek keretében kijelző-, illetve garanciális javításra lesz lehetőségük. A boltnyitás alkalmából limitált számban, különleges „látványszerviz”- szolgáltatás megtekintésére is lehetőségük lesz a látogatóknak, ahol a szakemberek bemutatják számukra a P20 és P20 Pro, illetve a Mate 20 és Mate 20 Pro készülékeken végzett kijelzőjavítások folyamatát, melyet a bolt munkatársai féláron kínálnak, a Huawei legújabb, P30 és P30 Pro csúcstelefonjainak kijelzőjét pedig az előzetes HiCare-es regisztrációt követően a helyszínen díjmentesen javítanak.
Az április közepén, Budapesten, a Csörsz utca és Alkotás utca sarkán nyíló Huawei Experience Store a gyártó második felhasználói élményeket előtérbe helyező üzlete Magyarországon. Az érdeklődők a helyszínen a Huawei valamennyi termékét megvásárolhatják, valamint az üzletnyitási ajánlat keretében kipróbálhatják, illetve meg is vásárolhatják a P20 Lite és Mate 20 Lite okostelefonokat, valamint a gyártó Watch GT okosóráját, Band okoskarkötőjét és egyéb okoskiegészítőit is: az ünnepélyes boltnyitás alkalmából a látogatók az első 100-100 darab P20 Lite valamint Mate 20 Lite készüléket, továbbá 50 darab AM61 fülhallgatót, A2 Color Band okoskarkötőt és AH100 okosmérleget is kedvező áron vihetnek haza. A HillSide Irodaházban található, több mint 121 négyzetméteres üzlet az április 13-án 10 órakor kezdődő nyitóeseményt követően hétfőtől szombatig, 09:00 és 20:00 óra között várja vásárlóit, akik akár házi kedvencükkel együtt is ellátogathatnak a kutyabarát, élmény alapú Huawei Experience Store-ba.
Az üzlet nyitási ajánlata:
Kapcsolódó cikkek
- Perre megy a Huawei
- Kiberbiztonsági Átláthatósági Központot nyitott a Huawei Brüsszelben
- A Huawei P széria harmadszorra vitte el a kategória első díját a fotós „Oscar”-on
- A Huawei vezetőjével tárgyalt Varga Mihály
- Új célok a Honor és a Huawei kettős márkastratégiája mentén
- A felhasználók egészségére figyelnek a Watch GT és a Band sorozat legfrissebb tagjai
- Erős évet zárt a Huawei
- Április 1-től érkezik a Telenorhoz az új Huawei P30 sorozat, exkluzív variánssal
- A Huawei bemutatta a P30 széria okostelefonjait
- Kiderültek az új Huawei P30 okostelefon árai és specifikációi
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.