Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a megoldásaikon, amelyekkel a webáruházak forgalmát, a vásárlási élmény javítását szeretnék még inkább elősegíteni. A cég rövid idő alatt a kelet-európai régió egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát az online marketing tevékenység automatizálása terén, és jelenleg több mint 3000 ügyfelet szolgál ki. A közelmúltban beléptek a görög e-kereskedelmi piacra és vele párhuzamosan megújították a magyar nyelven is elérhető honlapjukat.
A Retargeting.biz sikerének titka abban rejlik, hogy a gépi tanulási képességekkel rendelkező marketing automatizációs alkalmazásuk, a GDPR előírásoknak mindenben megfelelve, adatokat gyűjt az online boltok látogatóival kapcsolatban: figyeli a műveleteket, az egyéni érdeklődést, valamint a kedvenc termékeket, hogy ezek alapján automatikusan csoportokat hozzon létre. Ennek megfelelően ha a felhasználó otthagyja a bevásárló kosarát vagy vásárlás nélkül böngész a termékek között, akkor a későbbi webes navigációja során olyan hirdetésekkel fog találkozni, amely az online áruház termékeit, valamint az adott márkát segítenek megjegyezni, még akkor is, ha már elhagyta a weboldalt.
Az ügyfeleknek ráadásul lehetőségük van néhány kattintással aktiválni a platformon az „elhagyott bevásárló kosár-remarketing” és a „látogatói remarketing” kampányokat. A célközönség és a célzás kijelölése automatikusan történik, míg a kampány a megfelelő termékekkel személyre szabottan jelenik meg a felhasználók oldalán. Mivel a Retargeting.biz egyik célja, hogy biztosítsa a hirdetések létrehozásának leghatékonyabb módját, kampányaiban előre meghatározott címsorokkal, szövegekkel, call-to-action megoldásokkal és márkaépítő elemekkel dolgozik.
A vállalat a napokban élesítette a saját, megújult weboldalát is, ami még inkább a felhasználói élményre összpontosít, könnyebben használható, felhasználóbarát, minden eszközre optimalizált, tartalma pedig egyszerűen áttekinthető. A román, angol, magyar és bolgár nyelvű változat mellett a honlap már görögül is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Új Business Director a Panasonic-nál
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.