Sales munka a digitális korban
Mára a hagyományos kereskedői, eladói munka teljesen megváltozott. Idén előreláthatólag közel 500 milliárd forintot költünk majd itthon online áruházakban, több millióan intézik napi banki ügyeiket telefonjukról vagy számítógépükről.
Ráadásul 2019-ben előreláthatóan már több online vásárlás fog történni mobiltelefonról, mint számítógépről. Egyre többen olvasnak könyvet digitálisan, gyakorlatilag szinte kizárólag online hallgatunk zenét és hazánkban is terjed a streaming videószolgáltatások piaca. Egyértelmű, hogy megváltoztak a vásárlók fogyasztói szokásai, egyre kevesebben szeretnének „fizikai” áruházakban vagy szolgáltatóknál sorban állni, parkolni, várakozni és reménykedni abban, hogy az eladó valóban oda fog figyelni rájuk.
A digitális világ robbanásszerű előretörése mellett azonban az egyedi igényekre szabott, személyes ügyfélkiszolgálásra továbbra is igény mutatkozik, különösen akkor, ha olyan szenzitív témákról van szó, mint a pénzügyek. Az Erste Bank Mobilbankár Hálózatának kollégái rugalmasan és tökéletes szakmai felkészültséggel alkalmazkodnak az ügyfél igényeihez, oda mennek, akkor és ahova, ahogyan azt az ügyfél kéri. Emellett ez a munkakör a 21. század sales-es munkavállalóinak is új lehetőséget kínál, hiszen teljesen új élményt nyújt számukra is: kötetlen munkaidőben, az ügyféllel valódi személyes kapcsolatot kialakítva tudnak dolgozni az új generációs bankárok, nem kell egész nap egy irodában, bankfiókban ülniük. Ha akarnak, együtt ebédelhetnek az ügyféllel, összefuthatnak vele egy kávéra, vagy ellátogathatnak az otthonukba. Ehhez természetesen az Erste megfelelő képzést, mentorálást és támogató hátteret biztosít minden újonnan belépő bankárnak.
Napjaink vásárlói nagyra értékelik a személyes odafigyelést, jelentős igény van a könnyen elérhető, flexibilis és minőségi szolgáltatásokra. A mobilbankárok által nyújtott szolgáltatások minderre megoldást kínálnak. Az ügyfelek növekvő igényeire reagálva az Erste Bank folyamatosan bővíti mobilbankár hálózatát, és egyre több sales-es dönt úgy, hogy nyugodtabb, jövedelmezőbb és szabadabb életet szeretne élni a bankári munka segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- A Cellum közreműködésével vadonatúj külsőt és új funkciókat kapott az Erste MobilePay
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- A tudatos pénzügyi tervezést segíti az Erste új NetBank fejlesztése
- Az Erste sorszámhúzó mobilalkalmazással rövidítené le a sorbanállást
- Egyre népszerűbb a netes bankolás, de szükség van a fiókokra is
- Pénzküldés telefonról telefonra
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- Az Erste eladta Freesoft részvényeinek nagy részét
- SAS kampánymenedzsment a Magyar Telekomnál és az Erste Banknál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.