Elindult az orvosi szolgáltatások online piactere
Elindult az első, átfogó, online egészségügyi foglalási rendszer, a Healhop. Az innovatív magyar startup célja, átlátható információkat adni elérhető kezelésekről, valamint a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban összekötni a betegeket és a minőségi magánegészségügyi intézményeket. A startup elindulásához az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures inkubációs tőkebefektetése járult hozzá.
A Healhop abból a felismerésből született, hogy a betegek világszerte, így már Magyarországon is mind gyakrabban fordulnak az internethez, ha egészségügyi problémával néznek szembe. Az orvos vagy szolgáltató kiválasztása sok utánajárást igényel, még akkor is, ha egyre több információ áll rendelkezésre. A www.healhop.com címen elérhető új internetes felület segít megtalálni a páciens számára leginkább megfelelő kezelést, és néhány kattintással eljuttatni az időpont foglalásig.
A Healhop az első piactér, amely bizonyítja, hogy a magánegészségügyben is működhet a más területeken már megszokott kényelmes, internetes vásárlási modell. Az átláthatóság érdekében a vállalkozás minden orvosi szolgáltatást árának feltüntetésével és tartalmának részletes leírásával együtt jelenít meg. A Healhop folyamatosan frissülő, válogatott ajánlatokkal segíti a felhasználókat a számukra megfelelő orvosi szolgáltatás és intézmény kiválasztásában, és egyben lehetőséget biztosít a foglalásra. Emellett intenzív online promóciós munkát végeznek, levéve ezt a fajta terhet a szolgáltatók válláról. Az úttörő vállalkozás megbízhatóságát a felhasználók értékelései és a Healhop közeljövőben bevezetésre kerülő saját fejlesztésű Kiválósági Tanúsítványa biztosítja.
„Küldetésünk megépíteni azt a hidat, amely összeköti a betegeket és az egészségügyi intézményeket, éljenek bármilyen messze is egymástól” – mondja Kövesdi Gábor, a Healhop ügyvezetője.
A Healhop fejlesztését és üzemeltetését széles nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakértői csapat végzi, amelynek tagjai többek között az egészségügy, turizmus és szoftverfejlesztés területeiről érkeztek.
Az új startup folyamatos fejlesztésének finanszírozási hátterét Széchenyi 2020 program forrásaiból, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures Inkubációs programjának keretében elnyert tőkebefektetés teremti meg.
Kapcsolódó cikkek
- 200 millió forintos befektetést kapott a fix24
- Magyar tech startupok jelentkezését is várja a dubaji FasterCapital inkubációs programja
- Eltűnhet 2040-re a rák és a cukorbetegség?
- Nemzetközi díjat nyert a Drukka Digitals
- AZ ABB Robotika a jövő kórházához fejleszt megoldásokat
- Gyorsabb lesz a net néhány baranyai iskolában
- A Fujitsu MI-alapú technológiával automatizálja az orvosi szövegek kódolását
- Lezárult a Hiventures StartupHER női vállalkozói programja
- Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára
- Így játszik egy magyar gamer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.